Ga naar inhoud


Startschot voor Schlager TV


Johan45

Aanbevolen berichten

history hebben we een maandje gehad,kunnen ze toch eens doen met schifi of 13th street ook,

zo voor onze kerst en nieuwjaar.

als ze mensen willen behouden en bijkrijgen zullen ze toch wel eens iets beter mogen voorbrengen dan muziekzenders,

die hebben we al genoeg.

en dan zwijgen we nog van de HD zenders die we nog missen buiten de die dat we al hebben.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: digitaal kijker
history hebben we een maandje gehad,kunnen ze toch eens doen met schifi of 13th street ook,
zo voor onze kerst en nieuwjaar.
als ze mensen willen behouden en bijkrijgen zullen ze toch wel eens iets beter mogen voorbrengen dan muziekzenders,
die hebben we al genoeg.
en dan zwijgen we nog van de HD zenders die we nog missen buiten de die dat we al hebben.


Misschien krijgen we met kerst wel een of andere themazender rond kerstmis? Kerst TV, van de makers van TV Oranje en Schlager TV? :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een uiteenlopende en veelal negatieve reacties op het etalage kanaal Schlager TV. Houden we dan helemaal geen rekening meer met andermans smaak ??? Ja Edbe daar zaten andere, kijkers/luisteraars, misschien wel op te wachten, op deze bagger zoals Brambo's het noemt.Ja Sabhd,ik betaal ook voor zenders in het CD pakket die voor mij niet hoeven. Ja Fiene 56,ik kijk ook niet naar progr.die ik niet wil zien. Voor de liefhebbers van dit soort programma's, Schlager TV, is er veel minder keus in het pakket van Can.Dig.De Engelse c.q. Amerikaanse Popmuziek zenders zijn ook in het C.D. pakket oververtegenwoordigd, zoals al jaren het geval was en is bij de kabel TV/Radio-pakketten,en ook bij de Publieke omroepen. Dat was voor mij één van de vele redenen om mijn kabel op te zeggen. Gelukkig heb ik nu op de Sat.vele FTA zenders die ook mijn smaak muziek,film's en shows uitzenden.Dat de kwaliteit van Schlager TV niet helemaal je dat is vind ook ik jammer maar er zijn beroerdere zenders zoals b.v. Hallmark en Action Now.Ik heb het al eerder vermeld,voor kwaliteit in beeld en geluid moet je bij de Engelse en Duitse Radio/TV zenders zijn.Duitsland begint trouwens medio 2009 uit te zenden in HD,maar dat terzijde.

Dit moest ik even kwijt,vat het niet te persoonlijk op maar het kwam bij mij zo negatief over,vandaar.Gr.

MLS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riaad
Citaat:
Misschien krijgen we met kerst wel een of andere themazender rond kerstmis? Kerst TV, van de makers van TV Oranje en Schlager TV?

Dat wordt dan vast Sky Radio oh nee .. gaat dan zeker Sky TV heten

In HDTR (High Definition Resolution Reclame)

Groet, alpinopet

--------------------

DB500, TP-4000PVR, TF6000COK en weinig tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is wederom een muziekkanaal.

Maar ook: ja, qua diversiteit gaat CDS er met dit kanaal op vooruit.

 

Five op Astra2 (wordt wél positief op gereageerd), biedt meer van hetzelfde, terwijl Schlager-TV juist zorgt voor meer diversiteit. Ik denk dat Schlager-TV voor heel veel mensen een echte toevoeging op het satellietpakket kan zijn. Mijn zegen hebben ze.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik het zeker mee eens. Er zijn ook een hoop mensen die satelliet-tv hebben voor de Duitse tv, en dan vooral voor de volksmuziekprogramma's. Er is zeker een doelgroep voor, maar ik ben er niet zo'n fan van.

 

Maar goed, ieder zijn smaak. Ik ben wel benieuwd of dit kanaal nou wel of niet in het pakket blijft. Ik denk zelf dat ze het kanaal er na 30 november gewoon vanaf gooien... blush

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zou mijn voorkeur ook wel hebben, maar dat zit er niet in denk ik haha.

Iedereen heeft zo zijn voorkeur, wat mij betreft mag AT5 wel difinitief op etalagekanaal!

Misschien kan Canal digital een soort van enquete houden onder de smartcardhouders?

Meeste stemmen gelden, helaas ook als het schlagermuziek wordt en kun je als je daar niet voor bent de zender wissen toch?

 

We wachten af wat er gaat gebeuren in toekomst, er is genoeg te zien via de satelliet.

 

Wiljo

Link naar reactie
Delen op andere sites

RNN7 kan toch ook zo weg?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik ben vanmorgen gekeken naar SchlagerTV en was maar alleen testbeeld met tekst "Video Lock Erro enc11". Ik denk dat problemen met SchlagerTV.

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...