Ga naar inhoud


Sky uk freezes met eigen kaart


Aanbevolen berichten

Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende probleem:

 

Ik heb sinds enkele weken een sky uk card met de HD addon. Ik heb deze via een smargo reader op mijn DM800 aangesloten maar ik krijg per uur minimaal 3 korte freezes in het beeld. De smargo alsmede CCcam spreken de kaart met 6mhz aan. ECM timing is ook prima, tussen de 120 en 200ms.

 

Iemand een idee?

 

Bedankt alvast!!

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites


Share jij de kaart door (binnenshuis uiteraard) dan zou dat een oorzaak kunnen zijn.

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Sorry voor de late reactie. Werkt hier ook al weer een paar weken prima. Heb mijn phoenix cardreader vervangen door Smargo's en een heb nu een kleine Asus EEEPC met linux als thuisservertje met o.a. CCcam. Bedankt voor alle reacties.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

De EEE-PC was enkele geleden tijdens de HCC dagen in de actie voor €239,- en voor de smargos was ik geloof 40 euro per stuk kwijt. De EEE-PC is echt geruisloos en verbruikt maximaal 15watt aan stroom. Hij wordt echter wel geleverd met Windows XP home dus je moet via een USB stick een linux distro (bijv. Debian) erop zetten.

 

Ben zeer tevreden met deze combo :D

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel voor de info

dat is dan vet 300 euro zonder de distro's en de arbeidstijd

 

dat is niet bepaald goedkoop voor een cardserver in je thuisnetwerk

 

met enkele open embedded ipk's loopt dat ook op mijn NAS, die ik toch al heb (of zelfs op een tweedehands dreambox)

wat is nu 't ultieme voordeel van die combo?

 

chiao

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook helemaal niet gezegd dat dit een "ultieme combo" is wink Daarnaast heb ik ook aangegeven dat ik deze "server" niet enkel voor cardsharing gebruik maar ook als WWW development server met Apache MySQL en PHP, FTP server en als centrale datastorage. En ach ja zolang ik m'n eigen arbeidstijd niet hoef te betalen en linux nog steeds geen aanschafkosten kent valt 't allemaal nog wel mee he wink

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacksparrow
Sorry voor de late reactie. Werkt hier ook al weer een paar weken prima. Heb mijn phoenix cardreader vervangen door Smargo's en een heb nu een kleine Asus EEEPC met linux als thuisservertje met o.a. CCcam. Bedankt voor alle reacties.


Jack, op hoeveel MHz loopt de Sky kaart prima in een Smargo ?

I am RubbeR, you are glue

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacksparrow
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat dit een "ultieme combo" is wink Daarnaast heb ik ook aangegeven dat ik deze "server" niet enkel voor cardsharing gebruik maar ook als WWW development server met Apache MySQL en PHP, FTP server en als centrale datastorage. En ach ja zolang ik m'n eigen arbeidstijd niet hoef te betalen en linux nog steeds geen aanschafkosten kent valt 't allemaal nog wel mee he wink


was ook geen kritiek enkel een overweging
maar zo te zien loopt dat servertje lekker snel met die kaart.
uiteindelijk vind ik het wel belangrijk dat het ook in een net kastje zit...
hoe ziet dat bij jou uit? (fotootje misschien)

chiao

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...