Ga naar inhoud


is het mogelijk om probleemloos 2 kanalen op te nemen/kijken ?


JaxcC

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: hemertje
Origineel bericht van: pietpiet50
zelf getest, werkt perfect zonder haperingen smile


dus jij hebt een 8000 staan zoals gevraagd en geen 800?


Dan is het in ieder geval een oud model. :D

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: KeesP
Wel zijn er dan nu al nieuwere modellen van de 8000?
Zo ja, wat zijn de verschillen?


Origineel bericht van: Toxic[Q

De behuizing van de beta-modellen is al lang achterhaald.
de definitieve productieversie is net zo high-end als de PS3 met krasvrij gespoten zwarte kunststof delen en geen schroefjes in het zicht.
De huidige kunsstofdelen zijn veel te vuil en krasgevoelig waardoor ze er nu inderdaad na verloop van tijd wat slordig uit gaan zien, maar afgezien daarvan vind ik de DM8000 wel heel erg mooi en de meest uitgebreide goed werkende HD receiver die ik ooit gezien heb!
Ron


Nu nog het amber display vervangen door een "actuele kleur".
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JaxcC
Is het mogelijk om met de DM8000HD met softc*m om probleemloos 2 kanalen op te nemen / kijken?? Dit lukt mij helaas niet met mijn andere box. hehe mischien een goede reden om over te stappen smile.


tuurlijk werkt dat. Dat werkt toch met alle dreamboxen? (de ouwe 500 uitgezonderd wellicht)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Opmerkelijk is overigens wel dat HDTV signalen alleen kunnen worden weergegeven van ongecodeerde zenders die daarnaast ook nog eens zonder HDCP kopieerbeveiliging uitzenden. De Dreambox DM 8000 lijkt volgens de opgave van Dream Multimedia dan ook niet te beschikken over de licenties voor HDMI en de HDCP kopieerbeveiliging. Hierdoor kan men bijvoorbeeld, ook met een geldig abonnement, niet kijken naar de HDTV uitzendingen van Premiere en de ongecodeerde uitzendingen van de HDTV zender Anixe HD op de Astra 1 satelliet, dit meldt het Duitse blad Sat Und Kabel.

 

Kloppen deze gegevens, en beschikt de DMM dus niet over een HDMI uitgang :(, en kunnen gecodeerde HD uitzendingen niet bekeken/opgenomen worden ???

 

thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JaxcC
Is het mogelijk om met de DM8000HD met softc*m om probleemloos 2 kanalen op te nemen / kijken?? Dit lukt mij helaas niet met mijn andere box. hehe mischien een goede reden om over te stappen smile.

Zelfs de 800 kan dat (getest met vier zenders).

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pieterg
Origineel bericht van: JaxcC
Is het mogelijk om met de DM8000HD met softc*m om probleemloos 2 kanalen op te nemen / kijken?? Dit lukt mij helaas niet met mijn andere box. hehe mischien een goede reden om over te stappen smile.


tuurlijk werkt dat. Dat werkt toch met alle dreamboxen? (de ouwe 500 uitgezonderd wellicht)


Hoe gaat dit dan met een 7020s? Als ik op een kanaal opneem, en ik probeer dan naar een ander kanaal op dezelfde transponder te zappen vraagt hij om de opname te beindigen ...

Ik wijk nu af van het orginele topic, moet ik hiervoor een nieuw topic starten?

Dreambox DM 7020-S, Samsung 200GB HD, Gemini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...