Ga naar inhoud


[DM600] start niet meer op


bigtwin

Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw in de DM wereld, en zit nu meteen met een probleem.

 

Heb net een DM600pvr gekocht en ben aan het proberen. Hij is geleverd met Darkstar II.

 

De satelliet configuratie klopte niet, dus ik aan het instellen. Niet gelukt, maar daar kom ik nog op terug.

 

Ik heb de DM echter naar zenders laten zoeken. Dat zou iets van 15 minuten gaan duren, dus heb ik afgebroken, met de exit toets.

 

Sindsdien doet'ie niks meer. Althans, hij start op, laat het Darkstar II scherm zien, maar dat is het. Hij reageert niet meer op de AB, maar ik kan nog wel met telnet aanloggen.

 

En nou weet ik het niet meer.

 

Heeft iemand tips? Hoe kan ik deze box weer werkend krijgen?

 

Deze darkstar stond er toevallig op, maar hoeft voor mij niet. Welke is de beste/stabielste img?

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon even opnieuw flashen met Dreamup en de box zal ongetwijfeld weer gaan lopen.

Hoe te flashen staat hier beschreven.

 

Welke image? Probeer PLi eens zou ik willen zeggen.

Doorgaans erg gebruiksvriendelijk waardoor met name 'first users' eenvoudig door de setup hobbelen. Uiteraard biedt de laatste PLi image, Jade, nog veel andere features waarmee je later aan de slag kunt.

 

Verder is het aan de gebruiker welke image beter / slechter is. Vaak heeft e.e.a. met persoonlijke voorkeuren te maken.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...