Mickeymouse2112 Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 maar als je nu pli installeerd, henksat settings erinzet ( henksat rules!!) vervolgens de lijst inlaad via db edit3, en backupped, dan image naar wens installeren en de settings via db edit weer teug zetten.... of denk ik nu te simpel... ps3 160 gig db 500s db 500+ db 800PVR
Spiderman1974 Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Origineel bericht van: John van Dreumel Het is logisch dat de lijst Astra 1-2-3 geen Hotbird bevat. Waarom denk jij dat het logisch is dat er geen Hotbird bij zit? Ik kan je vertellen dat heel veel mensen de hotbird ontvangen i.c.m Astra 1-2-3 DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Spiderman1974 Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Ik stel voor dat henksat zijn trots even aan de kant zet en zijn lijsten gewoon weer als bijlage aan de berichten hier plakt. Als het daarna iemand in zijn hoofd haalt om henksat wederom te beledigen, krijgt die het met mij aan de stok. Hobbyisten die hard hun best doen om belangeloos zenderlijsten beschikbaar te stellen worden niet beledigd! Henk, laat komen die lijsten:-)) Ron Wie heeft er hier dan Henksat beledigd? Bedoel je omdat ik vroeg of er ook een lijst is met de Hotbird erbij? DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
M_Z Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Origineel bericht van: Spiderman1974 Wie heeft er hier dan Henksat beledigd? Dat is HIER gebeurd. M_Z
allez l'om Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Ik stel voor dat henksat zijn trots even aan de kant zet en zijn lijsten gewoon weer als bijlage aan de berichten hier plakt. Als het daarna iemand in zijn hoofd haalt om henksat wederom te beledigen, krijgt die het met mij aan de stok. Hobbyisten die hard hun best doen om belangeloos zenderlijsten beschikbaar te stellen worden niet beledigd! Henk, laat komen die lijsten:-)) Ron Helemaal mee eens, schandalig hoe sommigen tekeer gaan tegen iemand die belangeloos een hoop werk verzet om anderen van dienst te zijn. Hopelijk komt Henk terug op zijn besluit! Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Spiderman1974 Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Origineel bericht van: M_Z Origineel bericht van: Spiderman1974 Wie heeft er hier dan Henksat beledigd? Dat is HIER gebeurd. M_Z Gelukkig, ik dacht al dat het was naar aanleiding van mijn antwoord. Wat mij betreft: Henk, Ga zo door.. DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
theparasol Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Wat mij aangaat post hij die lijsten hier niet weer. Hij verzet bergen werk en een trap na toe. Ik draai nu al een paar dagen met zijn lijsten en ik ben er uiterst tevreden over! Henk: Bedankt en tot wederdienst bereid!
Ron Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Citaat: Wat mij aangaat post hij die lijsten hier niet weer. lekker ventje ben jij Omdat één %^#%^#@#$ hier henksat loopt te flamen, moeten wij dus allemaal maar aan Pli? Dat zie ik dus niet zitten. Ofwel Henk plaatst die lijsten weer, of ik ga ze hoogstpersoonlijk allemaal in mijn 800 zetten en één voor één zippen en uploaden :-))) Kom op Henk, trots aan de kant en plaatsen die lijsten. Als je openbaar wat wilt publiceren moet je ook tegen kritiek kunnen, maar die kritiek moet dan natuurlijk wel netjes blijven. Ik beloof je dat iedereen die niet netjes blijft, zijn laatste uur op sat4all "gezeten" heeft. Ron
drz Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 De dreambox gebruikers mogen blij zijn dat er mensen als Henk zijn die de moeite nemen om settingslijsten in elkaar te sleutelen. De meesten hebben geen enkele weet hoe lang het duurt voordat je zo'n lijst (foutloos) in elkaar hebt gezet!! Toppie Henk, gewoon doorgaan! "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
rinlin Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Henk, Ook van mij een dikke veer... Ik hoop dat daar nog plaats voor is. Laat maar weer komen die lijsten :-) 2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME) 1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's
Ome Merde Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Henk ? wie is Henk ? merDe deze ruimte is te huur
hemertje Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]...moeten wij dus allemaal maar aan Pli? Dat zie ik dus niet zitten. ook dat mag onderhand wel eens wat positiever lijkt me... Origineel bericht van: Toxic[Q ] Ofwel Henk plaatst die lijsten weer, of ik ga ze hoogstpersoonlijk allemaal in mijn 800 zetten en één voor één zippen en uploaden :-))) Ron Toch maar aan de PLi dan? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Catalán Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Nou ik vind dat Henk het recht heeft om te kiezen of zijn lijst al dan niet enkel op pli te downloaden zijn of niet. Staat dat je niet aan Pli dan zoek je maar een andere lijst,punt. grtz DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
martinbe Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Help Henk over de drempel!!!!!! Zou er bijna een nieuw onderwerp aan wijden :-) Kom op Henk we willen je lijsten errug graag weer gebruiken. MJB HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD
theparasol Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Henksat is als user nog wel aanwezig op dit forum! Maar geeft hem groot gelijk iedereen die niet met pli draait is ook niet waardig om zijn settingslijst te gebruiken. En nee ik heb geen aandelen pli maar het is gewoon een erg goed image met zeer vriendelijke communityleden en de allerbeste programmeurs en channelsettings samenstellers!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen