Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dat is jouw mening. Iedereen heeft zijn persoonlijke voorkeur, heeft niks met goed of slecht te maken, maar gewoon met wat je zelf het fijnste vindt werken.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

• Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: theparasol
Henksat is als user nog wel aanwezig op dit forum!

Maar geeft hem groot gelijk iedereen die niet met pli draait is ook niet waardig om zijn settingslijst te gebruiken. smile

En nee ik heb geen aandelen pli maar het is gewoon een erg goed image met zeer vriendelijke communityleden en de allerbeste programmeurs en channelsettings samenstellers! wink

Dat vind ik nu ook........

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Geplaatst:

Als Henksat ze niet meer wil uploaden (wat zijn goed recht is) waarom dan niet de Pli image via Barry Allen aan je box toevoegen puur om daar de Henksat settingslijsten mee binnen te halen? De settings kan je daarna via dreambox edit naar je computer halen en aan je eigen voorkeur aanpassen waarna je deze terugzet in je favoriete (niet Pli) image?

Ik ben zelf ook een dankbare gebruiker van Henksat zijn lijsten als basis. Ik ben toevallig sinds 2 weken overgestapt naar de Pli image welke mij op zich goed bevalt. Ik heb altijd LT als image gebruikt. Wacht thans op de nieuwe Ronaldd om een nieuwe definitieve keuze te maken.

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Henksat doe gewoon wat jezelf het beste lijkt. Ik neem in ieder geval de oplossing van Renzie ter harte "(waarom dan niet de Pli image via Barry Allen aan je box toevoegen puur om daar de Henksat settingslijsten mee binnen te halen?)" mocht je toch beslissen de lijsten alleen voor PLi gebruikers te maken cry.

Renzie bedankt voor je tip..... wat is het soms toch simpel blush.

Running Den

Triax78 A1,2,3,HB

3x Inverto LNB

1x Alps LNB

DM800

DM800HDse

DM600

Geplaatst:

Heerlijk simpel. Omdat de één is aangesproken door slechts 1 (!) persoon moeten anderen daar onder lijden.

Daar gaat deze discussie om! Op de lagere school leer je al dat je je moet richten op de welwillende mensen en niet op die ene die het verpest. Dit laatste is door Henk gebeurd en dit gedrag is af te keuren en is heel erg jammer voor de grote groep tevreden gebruikers van zijn settinglijsten.

Nogmaals jammer dat een tevreden gebruiker hier de dupe van is. (Gedwongen winkelnering gaat overigens volledig tegen al mijn principes in.)

De grote groep die nu in de kou staat zal op zoek moeten naar een andere lijst. Harberri is ook een leuke lijst. Gebruik DreamboxEdit om hem naar je eigen wensen aan te passen.

Succes!

Een teleurgestelde niet scheldende gedwongen ex-gebruiker van Henksat settings.

>>>>> May the Force Be With You <<<<<

Geplaatst:
Origineel bericht van: theparasol
Henksat vindt het vast prachtig dat men zoveel moeite doet voor juist zijn lijst!

Tja zoals altijd is het weer het verhaaltje over dat kleine clubje wat het verpest voor de massa.

al die avonden scannen en herschikken wegen echt niet op tegen die paar seconden die men hier neemt om een posting te plaatsen, dus zoveel moeite is dat niet mocht je dat denken...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Jongens wat een hectiek om een paar zenderlijsten. :D

Inmiddels heb ik besloten een geheel eigen Settings-Pagina te maken alwaar mijn zenderlijsten weer los te downloaden zullen zijn.

Deze pagina zal naast al mijn lijsten ook worden voorzien van een link naar de laatste Dreamboxedit, een korte manual hoe hier mee te werken, tips & trucs, en wat allemaal nog meer van belang kan zijn aangaande zenderlijsten.

Plaats van handelen zal een wiki-pagina zijn op het Pli forum, vanaf hier kunnen de lijsten weer een weg gaan vinden naar alle liefhebbers.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Henksat bedankt je zult hiermee vele hobbyisten een groot plezier doen!

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:

Citaat:

Te gek Henk bedankt

Groet

Henksat je lijkt wel gek. wink

doe je jezelf de moeite

heb je een hoop ergernis met de settingslijst analfabeten.

ik kan begrijpen dat je wel eens denkt; stik de moord

maar dat moet ons doorgewinterde satters niet weerhouden van goede daden te verrichten

er zijn immers zovelen die je inzet hoog waarderen.

chiao

Liberty

Anette Askvik

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen