steventje Geplaatst: 24 november 2008 Delen Geplaatst: 24 november 2008 Hallo, Iemand een idee waar je het weer "live" kan bekijken via satelliet. Ik bedoel hiermee een internetpagina waar je de buien en sneeuwval kan zien over Europa en over je stad. Dit kan handig zijn bij ontvangstproblemen van je schotel. Multytenne Twin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hadrian Geplaatst: 24 november 2008 Delen Geplaatst: 24 november 2008 Of je doet de gordijnen open Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leo1949 Geplaatst: 24 november 2008 Delen Geplaatst: 24 november 2008 Ik denk dat je satelliet moet vergeten in dit geval want daar zie je geen buien op. Dat gaat veel beter met Buienradar En Hadrian nog gefeliciteerd met je verjaardag Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wanderer Geplaatst: 24 november 2008 Delen Geplaatst: 24 november 2008 hier: http://home.hetnet.nl/~wolvenne/index.htm links bij menu: satellietfoto's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hadrian Geplaatst: 24 november 2008 Delen Geplaatst: 24 november 2008 Dank je Leo In de gallery van Sat4All staat op deze pagina nog wel e.e.a. voor als je zelf weerdata wil kunnen ontvangen van satellieten. Lijkt me een heel interessant project, maar ik denk dat ik dat pas ga doen als ik gepensioneerd ben ofzo Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rommelaar Geplaatst: 24 november 2008 Delen Geplaatst: 24 november 2008 Op deze site http://www.sat24.nl/frame.php?html=homepage is ook wel het een en ander te zien. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hadrian Geplaatst: 24 november 2008 Delen Geplaatst: 24 november 2008 Origineel bericht van: rommelaar Op deze site http://www.sat24.nl/frame.php?html=homepage is ook wel het een en ander te zien. Je ziet daar zelfs de schemer op naderen. Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
madhunter Geplaatst: 24 november 2008 Delen Geplaatst: 24 november 2008 Hadrian, van harte proficiat en een fijne dag. Johan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rommelaar Geplaatst: 24 november 2008 Delen Geplaatst: 24 november 2008 citaat Hadrian:Je ziet daar zelfs de schemer op naderen. --------------------------------------------------------- Ook van deze kant gefeliciteerd en een fijne dag verder. Inderdaad is het op deze foto van de aardbol van 15.45 uur die ik hier via mijn schotel van de msg 2 satelliet binnen krijg,heel goed te zien dat het van het oosten af donker wordt. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hadrian Geplaatst: 24 november 2008 Delen Geplaatst: 24 november 2008 Origineel bericht van: rommelaar citaat Hadrian:Je ziet daar zelfs de schemer op naderen. --------------------------------------------------------- Ook van deze kant gefeliciteerd en een fijne dag verder. Inderdaad is het op deze foto van de aardbol van 15.45 uur die ik hier via mijn schotel van de msg 2 satelliet binnen krijg,heel goed te zien dat het van het oosten af donker wordt. Mooie plaat. Dat GeoSatSignal e.d. lijkt me ook een leuk project voor als ik pensioen heb Hoevaak krijg je nou een image binnen? Is het realtime, of wordt er af en toe een foto omlaag gestuurd? En bedankt allemaal voor de felicitaties. Ik hoop vandaag nog mijn sat4all-status te kunnen upgraden Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rommelaar Geplaatst: 24 november 2008 Delen Geplaatst: 24 november 2008 Ja ha ha nog 1 en je hebt weer een mijlpaal. De foto's worden elke 15 min geupdate en hebben geen vertraging. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gene 1225 Geplaatst: 24 november 2008 Delen Geplaatst: 24 november 2008 Je kan ook Weatherbug installeren : dan heb je een volledig weerstation ter beschikking . Wel even enkele instellingen wijzigen naar europese eenheden en je eigen stad/streek selecteren . http://weather.weatherbug.com/ Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen