Ga naar inhoud


Storing telfort vannacht ?


Daan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vanaf dat ik bij Free-Online zit (oktober) ben ik nog niet één

keer uit de lucht geweest, en dat voor € 13,95.

 

Laat mij maar schuiven (maar dan niet met m'n giegel over de vloer)

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Free Online wordt lijkt wel niet meer aangeboden, op de website kan je alleen nog maag een tikken abonnement kiezen voor 0,00

 

Zit zelf bij InterNLnet via BBned, 4 weken, en ook tot nu toe, ook volgens de logs van het modem 100% uptime. Alice is ook een goede! Zelfde netwerk en maandelijks opzegbaar mocht het je toch niet bevallen.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cosmos
. . .Free Online wordt lijkt wel niet meer aangeboden, op de website kan je alleen nog maag een tikken abonnement kiezen voor 0,00 . . .


Klopt, ze hebben problemen met de online-aanmelding en zijn daar
al even druk mee bezig.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: paqbro
Sinds vanmorgen 11:00 uur tot +/- 21:30 uur geen internet gehad.
Op de website van Telfort stond vermeld storing internet in Breda en Etten-Leur.
1e storing tot nu toe bij Telfort (Sinds juni 2008).

Misschien moet de naam van dit draadje even aangepast worden in Storingen Telfort internet.


8-1-2009: 2e storing, wederom internet en telefonie in Etten-Leur en Breda, 's avonds verbinding weer terug.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: paqbro
Origineel bericht van: paqbro
Sinds vanmorgen 11:00 uur tot +/- 21:30 uur geen internet gehad.
Op de website van Telfort stond vermeld storing internet in Breda en Etten-Leur.
1e storing tot nu toe bij Telfort (Sinds juni 2008).

Misschien moet de naam van dit draadje even aangepast worden in Storingen Telfort internet.


8-1-2009: 2e storing, wederom internet en telefonie in Etten-Leur en Breda, 's avonds verbinding weer terug.

31-1-2009: 3e storing (s'morgens +/- 11:00 uur), geen info op de Telfort site, Ik heb hier wel verbinding met de router, maar geen internet. s'Avonds heb ik weer internet.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds 2 maand weg bij telFROT... Wat een zooi is dat zeg... Ik had altijd speedlinq en dat beviel me super... Toen dat overging naar TelFROT begon alle ellende... Ben nu sinds 2 maand ziggo-abonnee, wel iets duurder maar dan heb je ook wat!! Hier komt TelFROT er nooit meer in!!!!

Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...