Ga naar inhoud


Storing telfort vannacht ?


Daan

Aanbevolen berichten

Op de Telfort site wordt met geen woord gerept over die 34,95€ daar staan nog steeds de normale prijzen. Overigens vraagt de auteur van dat tweakers topic zich ook af of het wel klopt.

 

Het zou ook wel heel dubieus zijn om met prijsverhogingen te komen terwijl hun netwerk niet helemaal storingsproof is.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

yup..

ik pochte dat ik never nooit down was in vele jaren maar nu dan toch, telfort :P

 

Sidenote: het intrainen van de modem is weer terug op oude snelheid, heeft volgens mij te maken met het aantal modems dat op een wijkcentrale intraint.. zomaar 'n ideetje..

Overboeking, anyone?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wéér in onderbreking. Ze maakten er een potje van, maar zelfs bij de Fast-xs en dutchweb verbindingen lag ik er nóóit uit! Telfort verbinding noem ik nu in toenemende mate onbetrouwbaar. Ze moeten nog even zo doorgaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Oldereast
Origineel bericht van: soktic
We mogen wel korting hebben smile


Nou inderdaad! Ik heb wel een mailtje gestuurd naar helfort omdat ik nu weer geen phone had en daarin gevraagd wat ze denken daar aan te gaan doen.


Bereid je voor op de standaard antwoorden:

Geachte heer/mevrouw Cosmos,

Hartelijk dank voor uw webformulier van 01-12-2008 met ticketnummer 12345678.
Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

Telfort heeft vanaf de aanmelding van uw klacht bij onze helpdesk adequaat actie ondernomen.
Binnen redelijke termijn is het probleem verholpen en kunt u weer gebruik maken van onze diensten.
Hierdoor zullen wij het verzoek tot compensatie van de abonnementskosten niet honoreren.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groeten,

Telfort klantenservice internet
Tiemiep Helpdesk

PS Heeft u nog vragen? Kijk dan op http://telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

U kunt de klantenservice bereiken op telefoonnummer 0900-9596.
U betaalt voor een gesprek € 0,30 per minuut (met een maximum van € 15,- per gesprek) plus eventueel de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon[/size]

Bovenstaande email gevraagd wat Telfort kan betekennen voor klanten die betalen voor NIET geleverde diensten, het volgende antwoord:

[font:Arial]Geachte heer/mevrouw Cosmos,

Hartelijk dank voor uw webformulier van
01-12-2008 met ticketnummer 12345679.
Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

Helaas word er niets voor deze klanten gedaan omdat Telfort adequaat actie heeft ondernomen.
Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groeten,

Telfort klantenservice internet
Tiepmiep Helpdesk

PS Heeft u nog vragen? Kijk dan op http://telfort.nl/klantenservice.
Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

U kunt de klantenservice bereiken op telefoonnummer 0900-9596. U betaalt voor een gesprek € 0,30 per minuut (met een maximum van € 15,- per gesprek) plus eventueel de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Oldereast
Telfort wordt Helfort... Ik zit er aan te denken om maar weer terug te gaan naar Hetnet. Dat het internet soms niet werkt is niet zo erg maar dan doet je phone ook niets meer en dat is waardeloos.


Nee, met Hetnet en Internet + bellen zou je wel door kunnen bellen smirk Wat betreft het modem van Telfort, is er al eens een recente firmware geïnstalleerd? De verbindingen tussen het ISRA en de modem van goede kwaliteit?

Telfort levert gewoon een prima dienst voor dat bedrag! Er mag van een internet abonnement van een maandbedrag van €20,- p/m geen 100% uptime verwachten. Hetzelfde geldt voor de "helpdesk" voor €0,30 per minuut wordt aangeboden. Laat ik het zo zeggen, het heeft iets met het serviceniveau te maken.

Als je meer zou betalen, dan mag je een hogere uptime verwachten en een goedkope/gratis klantenservice (misschien bij een zakelijke adsl abonnement?)

Kathrein UFS 922Technisat DigiPlus STR 1 Visiosat bi-sat Astra 1,2,3 & 80cm merkloos Hotbird 13 º

 

Dream as you'll live forever, life as you'll die today

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uptime vind ik in ruime mate belangrijker dan de downspeed. En, vind ik, deze zou absoluut niet afhankelijk moeten zijn van het bedrag wat je ervoor neertelt. Je mag tenslotte gewoon uit kunnen gaan van een continue dienst, kan je deze niet waarmaken, verwijder dan je product.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
waarom zijn die lui anders zo belachelijk bezig de laatste tijd ?

merDe


Ze moeten de aandeelhouders tevreden houden anders krijgt de leiding straf smile Kijk maar naar Fortis' aandeelhoudersvergadering, daar stond hun CEO op het podium te janken omdat ie weggestemd en gehoond werd...

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ThaTiCK
Uptime vind ik in ruime mate belangrijker dan de downspeed. En, vind ik, deze zou absoluut niet afhankelijk moeten zijn van het bedrag wat je ervoor neertelt. Je mag tenslotte gewoon uit kunnen gaan van een continue dienst, kan je deze niet waarmaken, verwijder dan je product.


En toch ligt het aan het bedrag wat je er voor betaalt. De prijs/kwaliteit is prima. Wordt er een grotere zekerheid voor uptime verlangt, neem dan een duurder abonnement. Telfort levert TOT 20mb internet voor een scherpe prijs. Voor die prijs mag niet raar worden opgekeken als er geen 100% uptime is.


Wat betreft de internet storing van gister;

Citaat:
03-12-08 Storing Internet en Vast bellen

Op dit moment ondervindt 1% van onze klanten problemen met internet en vast bellen. Dit is het gevolg van een storing in het KPN netwerk. Het betreft een tijdelijke storing die niet gebonden is aan een bepaalde regio. Wij zijn ons bewust van dit probleem en zijn op dit moment bezig om de herstelwerkzaamheden uit te voeren. Wij hopen dit zo spoedig mogelijk te kunnen verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice internet


Aldus de Telfort site (tevens bron)

En idd, KPN is vast bezig hun apparatuur zo af te stellen dat de aandeelhouders tevreden zijn en de klanten geen internet hebben... smirk

Kathrein UFS 922Technisat DigiPlus STR 1 Visiosat bi-sat Astra 1,2,3 & 80cm merkloos Hotbird 13 º

 

Dream as you'll live forever, life as you'll die today

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hier heb ik het bijgehouden w.b. de Telfort storingen en heb het gemeld bij de geschillen commissie en zo het abonnement beeindigd, met nummerbehoud overgestapt naar het BBned netwerk, ISP InterNLnet.

 

Om mij heen en op forums zie ik mensen klagen over wegvallende verbindingen en geen telefonie, heb 0 storingen gehad en alles werkt stabiel.

 

Ik zou zeggen stap over en je ergenissen zijn voorbij, ff door de zure appel heen bijten mbt nummerbehoud etc..

 

Kijk ff bij ISP's die aangesloten zijn op BBned zoals InterNLnet, Alice, TweakDSL etc...

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vanmorgen 11:00 uur tot +/- 21:30 uur geen internet gehad.

Op de website van Telfort stond vermeld storing internet in Breda en Etten-Leur.

1e storing tot nu toe bij Telfort (Sinds juni 2008).

 

Misschien moet de naam van dit draadje even aangepast worden in Storingen Telfort internet.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben sinds 1 1/2 week nu al 1 minuut online en twee minuten ofline.

Ik begin er een beetje ziek van te worden.

Paar keer gebeld met de helpdesk met mobiel want vaste telefoon ligt er ook uit, kosten 43 euro.Nu zeggen ze dat mijn modem stuk is en dat ze 24 december een nieuwe naar mijn adres gestuurd hadden maar ik heb nog steeds niets ontvangen.

Ik heb dus nu een nieuwe Linksys gekocht maar het probleem blijft.

Mijn vraag is dus nu of er meer mensen in omgeving van Doetinchem zijn met dit probleem.

Ik zit nu te twijfelen of ik mijn contract wel zal laten doorlopen.Ik heb al info voor KPN internet+bellen thuis liggen, maar xsall lijkt me ook wel wat.

 

mvgr,

 

loewefan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...