Ga naar inhoud


inverto 7000 meldt: geen opslagmedium gedecteerd


ggmaster

Aanbevolen berichten


Heel vervelend, en mogeljk ernstig. De schijf kan defect zijn, of een aansluiting los.

Bij mij is het een keer opgelost door een volledige fabrieksreset uit te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
of een aansluiting los.

Ik werd er een goeie twee jaar gedelen op gewezen door de verkoper dat het loskomen van de contacten van de harde schijf een zwak punt is van de Inverto, zeker als je hem veel verplaatst.
Misschien toch een optie om dit eens na te kijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Coliseo

Ik werd er een goeie twee jaar gedelen op gewezen door de verkoper dat het loskomen van de contacten van de harde schijf een zwak punt is van de Inverto, zeker als je hem veel verplaatst.


Mag ik wel uitkijken; ze wordt elke avond (be-)(ge-)reden! blush Ze staat op een trolley....... wink

Groet, Henk

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een trolleybus?

Een TrolleyInverta?

Of gewoon een Trol?

 

Ik geloof er niet in dat dit speciaal een zwak punt is: de connecties zijn identiek aan die in een PC: komen die ooit los? Uiteraard kan het als incident gebeuren dat in China een steker niet goed is aangedrukt, maar dat maakt het nog geen zwak punt.

 

@ Henk: rustig doorgaan met trolleyen, tot dusverre gaat dat toch goed? En wellicht wordt zij zo in slaap gewiegd: bovendien het houd je bezig, in beweging en betrokken bij het wel en wee van Inverta!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Ik geloof er niet in dat dit speciaal een zwak punt is: de connecties zijn identiek aan die in een PC: komen die ooit los? Uiteraard kan het als incident gebeuren dat in China een steker niet goed is aangedrukt, maar dat maakt het nog geen zwak punt.


En tóch heeft ene satellietontvanger-en-toebehoren-verkoper uit het buitenland (lees voor u : binnenland) mij op het hart gedrukt dat de aansluitingen soms durven los te komen. Mijn exemplaar had hij er speciaal op nagekeken...
Liegt hij, dan lieg ik uiteraard ook.

Nu, dit verhaal is niet zo belangrijk. Interessant is wel te weten dat het probleem hier wel eens zou kunnen zijn ontstaan en dat hier dan ook de oplossing zou kunnen te vinden zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het over het bandkabeltje hebt, klopt dat wel.

Dat is zo kort, dat je veel moeite moet doen om het goed aan te drukken en dan zit er ook nog een ferriet overheen.

Zit ie eenmaal goed vast aangedrukt, dan gaat deze nooit uit zichzelf los. De beweging van de HDD is minimaal.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...