Ga naar inhoud


Discovery op zwart voor TVVLaanderen tijdens voetbal Eredivisie


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Op een ander forum heeft CDS laten weten dat tijdens de voetbalwedstrijden die door Discovery dit weekeinde worden uitgezonden van de Nederlandse Eredivisie, het beeld op zwart gaat voor de TVVlaanderen abonnees.

 

Het betreft dus geen storing.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Paullo
Op een ander forum heeft CDS laten weten dat het beeld op zwart gaat voor de TVVlaanderen abonnees.

Het betreft dus geen storing.
Greets


En wat laat TVV weten ? Want uiteindelijk heeft CDS geen TVV-klanten . En als mijn beeld op zwart gaat dan komen ze ( TVV) hun verplichting niet na voor het abo dat ik bij hen heb en dan ben ik boos .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gene 1225

En wat laat TVV weten ? Want uiteindelijk heeft CDS geen TVV-klanten . En als mijn beeld op zwart gaat dan komen ze ( TVV) hun verplichting niet na voor het abo dat ik bij hen heb en dan ben ik boos .


Had even gekeken op de site van TVV.
Ze maken er netjes melding van. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb een heel ander probleem.

Ik heb een abbonnement op discovery vanwege hun programma's.(documentaires).

 

Wanneer ik voetbal wil zien (niet dus) had ik wel een abbo op een sportzender genomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Op zich vrij logisch, omdat deze wedstrijden alleen het recht hebben om in Nederland uitgezonden te worden. smile


Wel raar dat je dan op Telenet Digital TV (België) gewoon wel naar Discovery "lees eredivisie voetbal" kan kijken shocked

Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telenet heeft deze rechten niet, alle voetbalrechten voor eersteklasse voetbal zijn opgekocht geweest door Belgacom TV.

En daarbij, het is toch niet dat omdat een tv-zender de rechten heeft gekocht van het eersteklassevoetbal van België automatisch ook de rechten heeft om deze van andere landen uit te zenden ? Anders kunnen ze ook voor hetzelfde geld Italiaanse/Braziliaanse voetbalmatchen uitzenden ?

Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan trek ik mijn vorig berichtje volledig terug in :D

Blijkbaar heeft PRIME inderdaad de rechten voor de nl eredivisie, maar ik had het dus over het Belgische voetbal whistle.

Nu, ik denk dat Telenet dan al dan niet zelf kan beslissen over het feit dat ze de uitzending "zwart" maken of niet daar ze toch de rechten hebben om deze uit te zenden of ze nu al dan niet van Discovery komen. Blijkbaar hebben ze toch beslist of over het hoofd gezien en deze uitzendingen gewoon open te laten. Of misschien om nieuwe PRIME klanten te lokken maar dat laat ik hierbij in het midden shocked

Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...