Ga naar inhoud


SMS via VoIP mogelijk?


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast JosdeBos

Ik heb ook zo'n Fritzbox - Siemens isdn centrale combinatie, en ik kan via VOIP SMSen maar,

- Ik heb VOIP via Xs4all

- Gebruik dan SMS service nummer 06736444440

- Kost wel 15 cent per SMS (wordt een minuut gerekend)

- Als ik het via mijn VOIPDiscount account probeer werkt het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info. Dan stuurt XS4ALL de oproep dus door naar de SMS centrale van KPN, dat is zeer mooi.

Ik heb datzelfde eerder ook al eens getest met Voipbuster en ook met Budgetphone maar daar werkt het allebei niet mee.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
Origineel bericht van: satzoeker
als ik het goed lees is het bij justvoip geen probleem ,staat zelfs een voorbeeld
Helaas, maar niet via je telefoontoestel. Mocht jij ergens gelezen hebben dat het wel kan, dan nodig ik je graag uit om wat meer info te geven.

Ik heb me toch maar eens aangemeld bij http://smsvast.creditfun.nl/ (gratis 5 SMS per dag) en daar zegt men: "Onze service werkt ook voor VOIP telefonie gebruikers met een vast toestel met SMS functionaliteit".
Ik heb het SMS centrale nummer 0107447770 ingesteld maar desondanks lukt het me niet (ook met extra 0 en dergelijke geprobeerd in de Siemens Gigaset). Iemand anders misschien wel?


Heb dit ook geprobeert en het werkt !!! via Telfort vast bellen (sip)
Maar niet met Justvoip (Voipbuster familie)

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
Ik heb me toch maar eens aangemeld bij http://smsvast.creditfun.nl/ (gratis 5 SMS per dag) en daar zegt men: "Onze service werkt ook voor VOIP telefonie gebruikers met een vast toestel met SMS functionaliteit".
Ik heb het SMS centrale nummer 0107447770 ingesteld maar desondanks lukt het me niet (ook met extra 0 en dergelijke geprobeerd in de Siemens Gigaset). Iemand anders misschien wel?
Origineel bericht van: paqbro
Heb dit ook geprobeert en het werkt !!! via Telfort vast bellen (sip)
Maar niet met Justvoip (Voipbuster familie)

Bedankt voor de info, ik had het inderdaad getest met voipbuster (en dus niet werkend bevonden).
Dat sterkt het vermoeden dat de oorzaak bij voipbuster gezocht moet worden, en niet in de eigen apparatuur.
Misschien moet ik het toch nog eens proberen via een andere SIP aanbieder (i.p.v. voipbuster/betamax familie).

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...