Ga naar inhoud


[enigma2] Ronaldd image: 1 december 2008


Ronaldd

Aanbevolen berichten


  • Reacties 194
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Satlook
Citaat:
Klik hier !!


Daar schiet ik lekker veel mee op smirk


Vraag is al eerder gesteld en beantwoord door Toxic Q:

Daar ga je geen antwoord op krijgen, want ronaldd ondersteund geen gbox en geeft daarmee ook geen antwoord op vragen over gbox.

Ron

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat wel alleen over ronaldd, want anderen kunnen en mogen op die vraag natuurlijk wel antwoord op geven alleen moet je de vraag dan wel in een nieuw topic stellen en niet in dit draadje.

In principe kan je Gbox (een beetje) op iedere image laten draaien, maar ik zie geen enkele reden om dat te willen.

MGcamd en CCcam verbinden ook prima met een lokale gbox server.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
In principe kan je Gbox (een beetje) op iedere image laten draaien, maar ik zie geen enkele reden om dat te willen.

MGcamd en CCcam verbinden ook prima met een lokale gbox server

 

Ik wil wel een nieuw draadje openen hoor, maar toch ook even reageren op Tox.

 

Ik gebruik nu mijn dm500 als lokale server en heb 2 x triple dragon als client.

Ik wil graag de 500 vervangen voor de 800.

En aangezien de Triple's geen cccam draaien zou ik graag gbox gebruiken.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist de update van Henksat 13/19/23/hotbird vanuit het settings plugin menu geinstalleerd en de Dreambox herstart. Daarna zijn al m'n HD presets (Discovery HD, NGC HD, etc) in de bouquets vervangen door 'n/a'.

 

Met Dreamboxedit zie ik ze wel in de lijst staan, waar moet ik het probleem zoeken? Ligt de oorzaak bij de updater van Ronaldd of ergens anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist eindelijk de boel werkende gekregen.

Zelf via de wellicht bekende website een satellite.xml gegenereerd en de versie op de Dreambox overschreven, vervolgens een volledige service scan gedaan. De Henksat settings als zip van de downloadpagina gehaald en ingeladen in DreamSet. Hier wat persoonlijke voorkeuren aangepast en het geheel naar de Dreambox geladen.

 

Ergens in deze stappen zit de oplossing van mijn probleem. Heeft dus waarschijnlijk niet veel met de Ronaldd image te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik wissel tussen het kijken van 1 opgenomen programma en het andere opgenomen programma, duurt het soms zo lang dat ik een timeout krijg. Was in vorig image niet zo. Is dit op te lossen door de tijd langer te maken? Alle tijdberekeningen en previews heb ik uit gezet, dus daar kan het niet aanliggen dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronald, is het mogelijk om de settingslijst van Kistedu aan het download menu te koppelen. Deze zenderlijst is perfect en zeker voor het HD pakket.

En ik ben op zoek naar de beschrijving voor de e-mail plugin, als iemand die voor me heeft of de link alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die settinglijst van Kistedu, daar ben ik ook wel voor, iets meer keuze in de downloadsectie zou wel mooi zijn.

 

Wat ik mooi vind is dat de naam van de kaartserver van cccam word weergegeven in de skin. Erg handig, alleen de satellietnaam ontbreekt nog.

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...