Ga naar inhoud


[7000] Harddisc probleem, neemt niet meer goed op.


Satbakker

Aanbevolen berichten

Ik heb een raar probleem met mij hard disc. Ik heb hem eerst geformateerd, dat ging al moeilijk want hij werd ineens niet herkend en was niet te benaderen. Helaas nu ook alle muziek en flms kwijt die erop stonden. Na een hoop geklooi heb ik hem geformateerd ext3. Nu herkende die ook weer de volle vrije 80 GIG. Echter wanneer ik een opname maak speelt hij hooguit 3 minuten goed af daarna begint het beeld te schokken en over te springen.

 

Vreemd is ook dat in DCC geen HDD meer gezien wordt. Ik ben een beetje radeloos. Heb ook geprobeerd te zoeken in de zoekfucntie maar kan niet veel vinden. Ik draai PLI Jade.

 

Wie bied hulp?

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites


Logisch dat je na formatteren alles kwijt bent, maar er zijn diverse mogelijkheden die je via uitsluiting zult moeten vinden.

Ik zou beginnen met het testen van de HD in een PC, doet ie het dan wel goed, is er iets met je box.

 

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, die HDD is wel goed. De opnames gaan gewoon niet goed en dat is denk ik iets in de box. Lijkt een beetje op het probleem van enige jaren geleden met de hydra. Toen was er ook iets met het niet syncroon lopen van het beeld en het geluid.

 

Dit alles is trouwens gekomen nadat ik even gemini erop had gezet een paar weken geleden om eens even te kijken of de dreambox er beter mee liep. Daarvoor nooit enig probleem gehad wat HDD betreft.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...