Ga naar inhoud


HD-kanalen, welk pakket heb ik nodig.


JANTJESATELIET

Aanbevolen berichten


Als je HD-kanalen wilt ontvangen heb je niet per definitie een HD-abonnement nodig. Als je bijvoorbeeld het Familiepakket kiest, ontvang je al één HD (Belgische zender één in HD). Daarnaast zijn FTA een aantal mooie HD-zenders te ontvangen: Luxe TV HD, BBC HD (op Astra 2), ITV HD (op Astra 2) en Anixe HD.

 

Als je een HD-abonnement neemt bij CDS bovenop je normaal abonnement (Basis-, Familie-, Entertainmentpakket etc.) krijg je erbij: BravaHDTV, Discovery HD en NGC HD. Dit pakket kost 9,95 per maand en je krijgt er ook de zenders bij uit het Themapakket. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel spijt van mijn HD abbo en ga het dan ook opzeggen. Drie HD zenders is wel erg weinig en heb zelfde zenders plus nog tien extra op Canal+. Dus zonde van het geld

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een HD zender en die zal dus wel bedoeld zijn als de vervanger van VOOM HD. Nu zitten er weer 4 HD zenders in het pakket. En mocht Een HD ooit gaan beginnen met HD zijn het er 5.

 

Er is altijd gezegd dat Een HD nog dit jaar met een HD programmering komt. Ik heb er al een maandje niet meer over gehoord, dus of dit nog gaat gebeuren......?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar lang niet iedereen zal 9 graden oost kunnen ontvangen.

 

 

En Melody Zen schijnt mooie HD-programma's te leveren.

 

 

Ik vind het OK dat Canaal Digitaal zijn best doet om het HD-pakket weer aan te vullen.

Ergens anders las ik dat ook diverse toekomstige Nederlandse HD-zenders in het pakket gaan worden opgenomen medio 2009.

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satfreak07

 

 

Er is altijd gezegd dat Een HD nog dit jaar met een HD programmering komt. Ik heb er al een maandje niet meer over gehoord, dus of dit nog gaat gebeuren......?

 

Alfons, zaterdag word voor de eerste keer in HD uitgezonden(FC de kampioenen nieuwe reeks).

Of er nog programma's zullen uitgezonden worden weet ik niet,trouwens start Canvas HD hier op de kabel half december!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Er is altijd gezegd dat Een HD nog dit jaar met een HD programmering komt. Ik heb er al een maandje niet meer over gehoord, dus of dit nog gaat gebeuren......?

aanstaande zaterdag en 10 weken of langer daarna heb je een HD progamma in 16/9 (FC Kampioenen) die start rond 20.30,
dus dat zal het eerste zijn,
ben eens benieuwd van de kwaliteit.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...