Ga naar inhoud


PVR DVD leverbaar!


Ron

Aanbevolen berichten

Ik heb net gereageerd op een advertentie die ik op internet vond. De desbetreffende persoon (van een sat. installatiebedrijf) krijgt morgen 4 stuks DM8000 geleverd. Hij vraagt slechts € 899,--, terwijl ik verder op het net prijzen van 979 en 999 euro zie.

Boxen komen van de echte importeur (bekend op de site van Dream).

 

Ik heb er net nog een kunnen reserveren, dat zal wel een geschenk uit de hemel zijn.

Ik wordt gebeld zodra hij ze morgen binnen heeft (zijn vandaag verzonden door de importeur)

 

Wat hebben jullie betaald voor de DM8000 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 259
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: prutsie
Citaat:
Vanavond kan ik mijn DM8000HD ophalen


Foto's Ron, foto's en natuurlijk je eerste indrukken smile
Foto's van de buitenkant, foto's van de binnenkant, foto's van de onderkant, camera dus vast maar laten voorgloeien smile
Ben zeer benieuwd naar je eerste indrukken, dus niet bij M blijven plakken. Box ophalen, en goep goep naar huis :D

Geluksvogel !

groeten,
Peter.


Sluit me daar volledig bij aan. Foto's! Ik heb de box zelf niet voorbestelt. Ik wacht even af wat de ervaringen van de eerste batch gebruikers zijn. Hoewel ik hoop dat er naar aanleiding van de beta testen minder c.q. geen hardware problemen met de eerste batch zullen zijn. Ik ben meer dan een beetje jaloers op o.a. Ron. Veel plezier met het testen en gebruiken van de box.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb er ook al ééntje staan:

 

Helemaal perfect, wel groot op de kast, zeker zo naast een 800. :D

 

Nog niet echt getest, had hele avond aanloop. Ik heb er nu een 500 Gb HDD en C-tuner bijgezet. Draai met een beta-PLi en heb geen klagen, alles werkt en zelfs een Divx loopt zeer goed.

 

Wordt morgen een speeldag hier............. :D

 

Oh ja, Dreamboxedit werkt goed met de 8000, had ergens hier twijfels over gelezen, maar wees gerust, niks aan de hand.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: xilorp
Ik heb er ook een nu......bedankt voor de snelle levering $%$#@$%^$*@%^^#$%@^%.... :D :D


Die $##%@^$@!#$@$^@#$ wordt nu al voor de 2e maal genoemd.
Wie is die %^#$^@#%!#$%@#, en heeft ie er nog meer staan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Pietpaaltjes
Zonder echte HDMI,inderdaad veel te duur


Kunnen we nu eindelijk eens ophouden over die DVI versus HDMI discussie!

Dat al zo vaak toegelicht. mad


Er zijn altijd mensen die andere criteria hebben.
Zij gaan waarschijnlijk voor de ontvanger met de mooiste HDMI aansluiting, zetten hem misschien ook wel met de achterkant naar voren.
Voor sommige mensen is het ook moeilijk te begrijpen dat als je de gasleiding op het water aansluit er water uitkomt.
Of als je je 220 volt net aansluit op een accu er 12 volt uitkomt.
Zo is het waarschijnlijk ook moeilijk te begrijpen dat HDMI aangesloten op een DVI uitgang een volledig HDMI signaal geeft.
En dat je met de standaard meegeleverde DVI>HDMI kabel je tv gewoon krijgt wat die nodig heeft.

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EasySat
[quote=hemertjehelaas kan ik met de mijne pas morgen gaan spelen, heb vanavond eerst een eindejaars bierfestijn wink


Jij hebt ook altijd pecht Hemertje ;-)

Iedereen heeft pech hier Guus.......hoest trouwens... :D :D

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: totaaltje
de webinterface is nu pas echt goed.
veel sneller als bij een 7025 of 800

heel de box voelt veel sneller aan .
mkv geen probleem , wat bij de 800 nog wel eens mis ging.

algemeen reactie . hij is supersnel , bloedje mooi en ik heb wat foto's zo !!


en mkv met DTS audio ? Aangezien er ook DVD en BR mee kan zal dit ook wel kunnen ?

I am RubbeR, you are glue

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...