Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iedereen gefeliciteerd met zijn nieuwe aanwinst.

Als de euforie voorbij is, zie ik graag wat objectieve reviews tegemoet en ook wat foto's van de box en niet van het verpakkingsmateriaal!

Gelijk even een vraag, passen de dvb-c en dvb-t tuners er in die ook in de 7025 passen?

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

• Reacties 259
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik neem aan dat het na een aantal milde waarschuwingen nu helemaal duidelijk is dat je hier op geen enkele wijze reclame mag maken voor winkels. Ook niet door middel van "sneaky" verwijzingen!

Ron

Geplaatst:

Mijn eerste bevindingen zijn gematigd positief.

Ik ben een beetje een zeurpiet voor wat betreft de afwerking misschien, maar die vind ik minder. Op de plastic delen vind ik kleine krasjes. Niet echt opvallend, maar dat hoort niet bij een nieuw exemplaar. Op mijn examplaar zitten ook twee vlekken op de kap die ik er met wasbenzine en glasreiniger niet vanaf krijg. Het lijkt op vette vingers, maar die zou je er af krijgen.

Als ik daar even doorheen kijk, is de behuizing en vooral de inhoud super professioneel afgewerkt en ontworpen.

De software (in mijn geval ronaldd van gisteren) draait werkelijk prima. Ik heb nog geen bug kunnen ontdekken, maar ben ook pas een paar uur bezig.

Hij voelt vooral lekker snel aan en heeft met meerdere opnames helemaal geen moeite. Ook niet als je HD opneemt.

Ron

Geplaatst:
Citaat:
Kunnen we nu eindelijk eens ophouden over die DVI versus HDMI discussie!

Zeker als het enige verschil de connector is!
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Hij voelt vooral lekker snel aan en heeft met meerdere opnames helemaal geen moeite. Ook niet als je HD opneemt.
Ron

Is dit op softcam of via de kaart in de box??

thnx
Geplaatst:

De kaart zit wel in mijn 800. Ik zal zometeen eens testen in de 8000, maar cccam werkt daarmee volgens mij nog niet want die ziet de 8000 als een 800.

Ron

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
De software (in mijn geval ronaldd van gisteren) draait werkelijk prima. Ik heb nog geen bug kunnen ontdekken,

Maybe wil je het volgende eens testen:
CIFS Netwerkmount maken, hierna box meerdere keren rebooten, met speciale aandacht voor de shutdown.

Ik test zelf met de PLi (beta) van gisteren, en die blijft weleens hangen met de shutdown als er netwerkmounts zijn.
Dit fenomeen hadden we bij de 800 al ontdekt, is ook wel verklaarbaar omdat netwerk down gaat voordat umount-script wordt gestart.

Gaarne een rapportje hierover.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Verder niks dan lof over het functioneren van het apparaat.

De mijne kwam wel vlekkeloos uit de doos, niks aan kunnen ontdekken.

Het design vindt ik niet lelijk, maar heeft mij eigenlijk nog nooit kunnen bekoren.

Maar straks eenmaal ingebouwd in de kast is dat bijzaak.

Het weekend eens meerdere film/formaten gaan testen.

En ja, box voelt aanmerkelijk sneller aan dan de 800.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Humm, CCcam 2.0.11 draait prima op de 8000 en herkend de 8000 kaartlezers ook.

De CD kaart werkt in beide kaartlezers perfect!

Ron

Geplaatst:

Kan er iemand foto's nemen van de voorkant ?

Dan zien we het verschil met de beta boxen ....

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:

Ik heb ze niet naast elkaar gezien, maar voor zover ik mij kan herinneren van de 8000 die ik bij Michel heb gezien, is er nauwelijks zichtbaar verschil.

Over de kapjes zit nu een laklaag die niet 100% netjes gespoten is. Er zitten hier en daar haarkrasjes op.

Dat moeten ze nog wel iets verbeteren al zal 99,9 % van de kopers het misschien niet eens opvallen. Ik ben behoorlijk kritisch wat dat betreft,

Ron

Geplaatst:

Werkt Mgcamd ook met meerdere (2) tuners op de 8000 of kan CCcam ook connecten naar een newcamd server?

Ik ben een beetje huiverig om evt zo'n dure tuner te gaan kopen met de nieuwe SECA3 kaartjes in aantocht..

Geplaatst:
Origineel bericht van: totaaltje
ik heb de mijne al !!

de hdd is er net in gegaan , zit nu te wachten op de vrouw met de bleu ray en de c tuner !!!

maar als je er dit weekeinde een krijgt ben je een van de weinige gelukkige !!

Weg gegooid geld ! Blue Ray werkt nog niet onder Linux...

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.