Han Peekel Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Ik wil hier een 7000 box via nog te kopen homepluggen over het elektriciteitsnetwerk aan mijn router koppelen en evt connecten met een tweede box. Ik heb het nu via een netwerkkabel maar daar wil ik van af Gaat dit werken of kan ik beter voor wifi gaan Han
Ome Merde Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Ik heb het nu via een netwerkkabel maar daar wil ik van af waarom ? dit is het meest stabiel. homeplug zou volgens mij ook wel moeten werken, heb daarover wel eens wat topics voorbij zien zeilen merDe deze ruimte is te huur
Han Peekel Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Geplaatst: 14 december 2008 Origineel bericht van: Ome Merde Ik heb het nu via een netwerkkabel maar daar wil ik van af waarom ? dit is het meest stabiel. homeplug zou volgens mij ook wel moeten werken, heb daarover wel eens wat topics voorbij zien zeilen merDe waarom wil ik er van af ? we hebben hier geen plinten in een groot deel van het huis en dan heb je overal kabels in het zicht lopen . Het huis is 120 jaar oud en ik wil het in stijl houden dus geen voorzet plinten ed. Han
Vmax145 Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 hoi ,ja werkt perfect gr.Vmax Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1
boaz Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Voor de zekerheid kun je even kijken of de plugs op dezelfde groep zitten. In oude huizen wil je nog wel eens voor verrassingen komen te staan, vooral als later groepen zijn bijgeplaatst. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
EmQu Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Ik heb het zelf ook aangesloten via homeplugs. Ik vind het persoonlijk niet zo. Kan zijn dat het trage plugs zijn maar als ik een (film)bestand wil kopieren van de DB naar mijn PC duurt het een eeuwigheid terwijl als ik het via een kabel doe het in 15 tot 20 minuten gedaan is. ...
pepper Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Ik heb hier een tijdje gebruik gemaakt van een 85Mbps homeplug en dat gaf voor de verbinding geen problemen. groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
rommelaar Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Werk hier ook met home pluggen en werkt ook hier perfekt.Geen teruggelopen download snelheid ten opzichte van een ethernet kabel. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Tonskidutch Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Citaat: nog te kopen homepluggen vind het machtig mooi spul, maar welke praat men eigenlijk over (reacties en ervaringen) er zijn meerdere types en snelheden. laatste keer toen ik erover las was 200mbps standaard. chiao Pipeline Bill Frisell
MR_B Geplaatst: 19 december 2008 Geplaatst: 19 december 2008 Origineel bericht van: boaz Voor de zekerheid kun je even kijken of de plugs op dezelfde groep zitten. In oude huizen wil je nog wel eens voor verrassingen komen te staan, vooral als later groepen zijn bijgeplaatst. Heeft met groepen niks te maken, wel of je 1 of 3 hoofdzekekringen hebt. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen