DroomDoos Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Wie weet de pincode voor het OoZooN image voor op de DM8000?
Tonskidutch Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 wat bedoel je nu precies pincode voor ouderlijk toezicht? (beveiligen van XXX rated uitzendingen) of hoe? de pincode bij sommige providers is samen met de smartcard aangeleverd (zoals bij Premiere en die is uniek per kaart) maar ik vermoed dat je toch nog iets anders bedoeld???? dus chiao Liberty Anette Askvik
DroomDoos Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Geplaatst: 24 december 2008 Was i.d.d. niet helemaal duidelijk, maar ik ben vergeten bij het eerste keer opstarten te kiezen voor pincode wijzigen voor parental control. Nu zet ik mijn zenderlijsten erin en ik krijg bijvoorbeeld op Film 1.2 dat ik mijn pincode moet invoeren, maar die weet ik dus niet. 0000, 1234, 0123, 8000 geprobeerd maar moet na 3 x fout 15 minuten wachten
Tonskidutch Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 ben 'm tegengekomen... maar waar zat die ook al weer? een bestandje op de dreambox die je middels DCC kunt editen om de code aan te passen. kan nu zonder enigma2 doos effe niet voor je zoeken. chiao Liberty Anette Askvik
DroomDoos Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Geplaatst: 24 december 2008 Dan wacht ik geduldig af. Bedankt alvast, want ik denk dat er in de nabije toekomst nog meer mensen tegenaan gaan lopen.
pietpiet50 Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 en als je in de settingslijsten de parental control eraf haalt? Heb dit nog nooit moeten activeren of veranderen bij een setup van de dm8000 trouwens. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
f650gsrider Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 Box terugzetten op fabrieksinstellingen en daarna opnieuw de wizard doorlopen, is misschien een oplossing. Greetz.............René
DroomDoos Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Geplaatst: 25 december 2008 Ik heb inderdaad in de settingslijst de parental control eraf gehaald, maar ik denk dat ik maar een keer opnieuw ga flashen als Tonski niks kan vinden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen