B17 Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Hoe pak ik dat aan in de dreamboxeditor 3.0, kan dat in 1 keer veranderd worden. En kan het niet andersom, de data van de picons veranderen? B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Gast pieterg Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 heb geen verstand van dreamboxedit. picons veranderen is absoluut meer werk, je past niet zo maar even met de hand een paar duizend symlinks aan... ik zou in de satconfig de posities goedzetten, en de betreffende sats opnieuw scannen. Ik vermoed dat ze dan in de bouquetten wel blijven staan? maak uiteraard even een backup voordat je begint te prutsen.
B17 Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Ok zal eens experimenteren.. B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Neptunus Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 Of je download picons op kanaalnaam, door bijvoorbeeld even Gemini te installeren, downloaden, picons via dcc op je pc zetten en weer terug naar je eigen image. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gerard 76 Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Via Ronaldd of PLi heb je de meest(e) en recente picons. Lekker op je HDD zetten,dan heb je ze bij elk image bijdehand.
hemertje Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 Origineel bericht van: Neptunus Of je download picons op kanaalnaam, door bijvoorbeeld even Gemini te installeren, downloaden, picons via dcc op je pc zetten en weer terug naar je eigen image. normaals: Enigma2 werkt met de service id van de zender om de picon te koppelen en niet met de zendernaamkoppelling zoals in enigma1 DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Neptunus Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Geplaatst: 4 januari 2009 Origineel bericht van: hemertje Origineel bericht van: Neptunus Of je download picons op kanaalnaam, door bijvoorbeeld even Gemini te installeren, downloaden, picons via dcc op je pc zetten en weer terug naar je eigen image. normaals: Enigma2 werkt met de service id van de zender om de picon te koppelen en niet met de zendernaamkoppelling zoals in enigma1 Huh? Ik heb in gemini de mogelijkheid de picons op kanaalnaam te zien, heb de picons in media/cf/picons gezet, ervoor gezorgd dat de naam exact overeenkomt met de naam in de zenderlijst van Henksat en draaien maar! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast pieterg Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 de skin bepaalt hoe de picons gezocht worden, serviceref is de default (en de eenvoudigste oplossing). Met servicenames moet je rekening gaan houden met slashes en illegale karakters, en dat wil je eigenlijk niet. Maar als je perse wilt, kan je de skin aanpassen, en servicename picons gebruiken. Mixen is niet mogelijk.
Tonskidutch Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Voor enigma2 kommt binnenkort deze PiconManager voor PC uit. lijkt me tzt een handig tooltje als je al met picons wilt werken op je osd (bron Ihad - > Lokutus) chiao Empire State Of Mind (part II) broken down Alicia Keys
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen