Ga naar inhoud

(all) heeft iemand picons voor eredivisie live 1 en 2?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe pak ik dat aan in de dreamboxeditor 3.0, kan dat in 1 keer veranderd worden. En kan het niet andersom, de data van de picons veranderen?

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

heb geen verstand van dreamboxedit.

picons veranderen is absoluut meer werk, je past niet zo maar even met de hand een paar duizend symlinks aan...

ik zou in de satconfig de posities goedzetten, en de betreffende sats opnieuw scannen. Ik vermoed dat ze dan in de bouquetten wel blijven staan?

maak uiteraard even een backup voordat je begint te prutsen.

Geplaatst:

Ok zal eens experimenteren..

B17 smile

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

Of je download picons op kanaalnaam, door bijvoorbeeld even Gemini te installeren, downloaden, picons via dcc op je pc zetten en weer terug naar je eigen image.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
Of je download picons op kanaalnaam, door bijvoorbeeld even Gemini te installeren, downloaden, picons via dcc op je pc zetten en weer terug naar je eigen image.

normaals: Enigma2 werkt met de service id van de zender om de picon te koppelen en niet met de zendernaamkoppelling zoals in enigma1

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:
Origineel bericht van: hemertje
Origineel bericht van: Neptunus

normaals: Enigma2 werkt met de service id van de zender om de picon te koppelen en niet met de zendernaamkoppelling zoals in enigma1

Huh? Ik heb in gemini de mogelijkheid de picons op kanaalnaam te zien, heb de picons in media/cf/picons gezet, ervoor gezorgd dat de naam exact overeenkomt met de naam in de zenderlijst van Henksat en draaien maar!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

de skin bepaalt hoe de picons gezocht worden, serviceref is de default (en de eenvoudigste oplossing).

Met servicenames moet je rekening gaan houden met slashes en illegale karakters, en dat wil je eigenlijk niet.

Maar als je perse wilt, kan je de skin aanpassen, en servicename picons gebruiken. Mixen is niet mogelijk.

Geplaatst:

Voor enigma2 kommt binnenkort deze PiconManager voor PC uit.

lijkt me tzt een handig tooltje als je al met picons wilt werken op je osd

(bron Ihad - > Lokutus)

chiao

Empire State Of Mind (part II) broken down

Alicia Keys

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen