Ga naar inhoud


CCcam herstarten op bepaald tijdstip


cowo

Aanbevolen berichten

Er is hier al veel over geschreven, maar het lukt met niet om CCcam op een bepaald tijdstip (4 uur 's nachts ofzo) te laten herstarten.

Met het volgende script heb ik CCcam in elk geval zover dat deze bij reboot van de server automatisch opstart:

 

#!/bin/sh

. /etc/init.d/common

 

run2 "/mnt/cf/CCcam/CCcam.x86 -C /mnt/cf/CCcam/CCcam.cfg"

sleep 1

 

Ik zou nu nog graag willen dat de server zichzelf op een bepaald tijdstip reboot (of alleen CCcam). Is hier iemand die mij kan vertellen wat ik dien toe te voegen? Zie zelf even door de bomen het bos niet meer. Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: cowo
Er is hier al veel over geschreven, maar het lukt met niet om CCcam op een bepaald tijdstip (4 uur 's nachts ofzo) te laten herstarten.
Met het volgende script heb ik CCcam in elk geval zover dat deze bij reboot van de server automatisch opstart:

#!/bin/sh
. /etc/init.d/common

run2 "/mnt/cf/CCcam/CCcam.x86 -C /mnt/cf/CCcam/CCcam.cfg"
sleep 1

Ik zou nu nog graag willen dat de server zichzelf op een bepaald tijdstip reboot (of alleen CCcam). Is hier iemand die mij kan vertellen wat ik dien toe te voegen? Zie zelf even door de bomen het bos niet meer. Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties.


man cron
man crontab

Lees ze ;-)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...