Ga naar inhoud


Wie kent System Security ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Ik heb je printscreen welliswaar nog niet gezien, maar als ik je omschrijving lees gaan beide vragen in onderstaande links misschien wel eens om hetzelfde probleem? Beide klagen over 'system security', zijn redelijk recent geplaatst, maar geven toch verschillende symptomen als klacht op. Als dat zo is, dan lijkt het erop dat je probleem toch nog zonder al teveel gekkigheid is op te lossen. Ze verwijzen uiteindelijk door naar een commercieel programma, maar het volstaat om deze in trialmode te gebruiken.

 

http://www.precisesecurity.com/blogs/2008/12/23/system-security/

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=376165

Vu+ Uno OpenPLi & DM600PVR OpenPli, Triax 88 met 4x Inverto Black Ultra twin op 13, 19.2, 23.5 & 28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: ronaldsl
Ome,

Nee, ken ik niet, ga ik morgen eens naar kijken.

Thanxs

Ronald


Wel even goed uitkijken bij Combofix, want deze is soms wel erg rigoreus met het verwijderen

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maja

@kaelem
Met mijn computer is niks mis mee. Die computer van een vriend van mij draait ook weer als een tierelier.


Hebben jullie dezelde site bezocht..... laughlaughlaugh

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...