Ga naar inhoud

[DM 7025/800/8000] Nieuwe WebInterface

Aanbevolen berichten

Gast beamviewer
Geplaatst:

Van de webinterface heb ik tot nu toe geen gebruik gemaakt. Welke instellingen moet ik maken bij "Interfaces"? Kan ik dan via mijn browser op de Dreambox kijken?

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ziet er goed uit allemaal!

Maar is de basis van het onderliggende gedeelte gelijk gebleven? Zoja dan zal ik eens proberen mijn mount manager af te ronden zodat de webinterface écht nut krijgt :P

Geplaatst:
Origineel bericht van: Rytec
Wat me wel al opvalt is dat het eerste boeket niet zichtbaar is indien ik een timer wil toevoegen.

Niet alleen dat. Welk boeket ik ook selecteer: bij mij expandeert het dan niet tot de zenders in dat boeket (d.w.z.: ik krijg alleen het lijstje boeketten te zien, maar nooit zenders). Geen zender op kunnen geven maakt het direct aanmaken van een nieuwe timer va de webinterface onmogelijk.

Via de EPG (waar trouwens nog wat restanten duits te zien zijn in de namen van de dagen linksboven in het "blokje" voor elke uitzending) in de webinterface gaat het wel goed. Maar als ik dan die timer ga editen en het "channel" pulldown menu naar beneden haal, krijg ik een lijstje te zien met daarin eerst alleen de zender waarop de timer geprogrammeerd staat, en dan weer alleen de namen van de boeketten (minus het eerste boeket). Dus dan wisselen naar een andere zender is er ook niet bij.

Verder heb ik het gevoel dat de namen van de dagen voor repeated timers achterstevoren staan (zondag, zaterdag, vrijdag etc.)

Allemaal mee te werken, maar het zou beter kunnen.

Plus punt aan de nieuwe interface: mijn vriendin is erg blij met de grotere hoeveelheid text die ze in de messagebox voor "extras -> send a message" op kan geven (als zij achter haar computer/laptop zit en ik aan het kijken ben).

Dit is allemaal op een net geupdate DM8K met Jade2.
Geplaatst:

Kan ik deze ook in een image van Ronaldd zetten, en zoja in welke map moet ik hem plaatsen?

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

In reactie op de vraag van Martin zou ik het geweldig op prijs stellen dat de mountmanager ook weer zou werken. Ik heb nogal wat moeite om dit handmatig te doen ( zal aan mij liggen). Ik heb hem inmiddels op de laatste gemini gezet en werkt naar behoren.

Martin doe je best.Ik denk dat het voor veel mensen een uitkomst is als de mountmanager weer werkt.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Geplaatst:

ik heb de nieuwe webinterface al geinstalleerd en bekeken, ziet er qua werking precies hetzelfde uit, hier en daar zelfs duidelijker/makkelijker

Ik ga morgen een weekje naar Center Parcs, daarna wil ik proberen de zaak klaar te maken, lijkt mij zelf ook super handig en ook cool dat er een beetje van mijn code wordt opgenomen in de enigma2 cvs laugh

Geplaatst:

Hoe kan je de vorige versie er weer opzetten? kan je ook via telnet de vorige versie tevoorschijn halen?

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Origineel bericht van: M4RTiN
Ziet er goed uit allemaal!

Maar is de basis van het onderliggende gedeelte gelijk gebleven? Zoja dan zal ik eens proberen mijn mount manager af te ronden zodat de webinterface écht nut krijgt :P

Er is een nieuwe moutmanager plugin op komst via het VIP-forum te downloaden. Hopelijk kan je dit in de WebInterface integreren....

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:
Origineel bericht van: Rytec
Hoe kan je de vorige versie er weer opzetten? kan je ook via telnet de vorige versie tevoorschijn halen?

Via "ipkg remove" van de webinterface en dan online update.
Zo wordt de oude teruggezet.

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:

En een nieuwe update van 05/01/09 via DMM zelf :

http://dreamboxupdate.com/opendreambox/1...6-r0_mipsel.ipk

En zoals je kan zien op http://cia.vc/stats/project/enigma2 zijn de wijzigingen van vandaag er nog niet in verwerkt.

Als DMM geen dagelijkse update maakt op hun experimetal feed mag je een nieuwe ipk- file verwachten.

Geplaatst:
Origineel bericht van: bartbnl
Niet alleen dat. Welk boeket ik ook selecteer: bij mij expandeert het dan niet tot de zenders in dat boeket (d.w.z.: ik krijg alleen het lijstje boeketten te zien, maar nooit zenders). Geen zender op kunnen geven maakt het direct aanmaken van een nieuwe timer va de webinterface onmogelijk.

Ja, dat heb ik ook! Waardeloos!

Heeft al iemand dat gebrobeerd met de nieuwe versie?

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Geplaatst:

ja en deze krijg ik ook niet aan de gang met de laatste nabilo

helaas

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen