Ga naar inhoud


alleen canal digital ?


Gast quierein

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Punt 1, ik heb er geen verstand van !

 

Maar, kun je naast een c.d kaart ook andere kaarten in dat kastje plaatsen zodat je andere zenders krijgt.

Het is mij duidelijk dat c.d andere kaarten met meer zenders in aanbieding heeft.

Dus kaarten zijnde niet van cd.

 

Wie weet het antwoord op mijn vraag,

 

m.vr.gr. Quierein.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ga er vanuit dat je schotel op de astra op 19.2 graden staat uitgericht.

 

Je kunt bij canaldigitaal een duurder abonnement afsluiten waardoor je meer zenders krijgt. Je kaart zal niet fysiek veranderen. Canaaldigitaal zendt een code mee die jouw kaart dan vrijschakeld voor meer kanalen.

 

Extra zenders uit buitenland zul je op legale wijze niet kunnen ontvangen. De buitenlandse zenders zijn alleen te ontvangen als je inwoner bent van dat land, alleen dan kun/mag je een abbonement afsluiten.

 

Uiteraard zijn er allerlei sluipwegen maar het is maar de vraag of je als je de kaarten al hebt deze werken in je ontvanger. Veel buitenlandse kanalen maken gebruik van andere coderingen dan die canaldigitaal toepast. Voorbeeld premier (duitsland) = nagra. En dat is heel andere codering dan door canaldigitaal toegepaste seca.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Thomson TS4H is een goedgekeurde digitale satellietontvanger voor de ontvangst van het CanalDigitaal of TV Vlaanderen pakket.

Je kan in deze decoder een CanalDigitaal kaart gebruiken en/of een TV Vlaanderen kaart.

Helaas niet alle twee tegelijk omdat er slechts één kaartlezer in zit.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...