Ga naar inhoud


[stem ook]Canal Digitaal moet maar eens met een fatsoenlijke EPG komen


Gast xarxar2

Aanbevolen berichten


Een waardig streven, maar gedoemd tot mislukken..

 

De MediaHighway EPG is een onderdeel van de Mediaguard licentie...Jammer dus...

 

Ofwel een EMU box die de MediaHighway EPG ondersteund, ofwel een CanalDigitaalgoedgekeurde doos...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben er 100% mee eens maar dan ook voor de IRdeto2 kijkers en geen onderscheid meer tussen IRdeto2 en Seca2, iedereen gelijk voor de wet, iedereen kan dezelfde kanalen ontvangen ongeacht ze kijken in IRdeto2 of Seca2, maar ik ga toch terug over naar het Basispakket want dat Entertainmentpakket heeft niets meer te bieden ...

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dishman_ex5020

Niet alleen Canaldigitaal zou een fatsoenlijke EPG op de transponder moeten neerzetten, maar ook BSkyB zou wel eens wat beter haar best kunnen doen om de Freesat-kanalen van EPG te voorzien.

 

Onze kansen schat ik op nul,nul in. Dit heeft geen moer met licenties te maken: ze willen dat gebruikers alleen hún 'goedgekeurde' boxen kopen, liefst ook nog zelfuitgebrachte LNB's.

 

Ook hier weer: de macht van het geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dishman_ex5020
Niet alleen Canaldigitaal zou een fatsoenlijke EPG op de transponder moeten neerzetten, maar ook BSkyB zou wel eens wat beter haar best kunnen doen om de Freesat-kanalen van EPG te voorzien.

Onze kansen schat ik op nul,nul in. Dit heeft geen moer met licenties te maken: ze willen dat gebruikers alleen hún 'goedgekeurde' boxen kopen, liefst ook nog zelfuitgebrachte LNB's.

Ook hier weer: de macht van het geld.


die freesat zenders mogen we normaal gezien zelf niet bekijken,
wil eens weten hoe canaal digitaal dat geregeld heeft met freesat om die door te geven in hun zenderlijst.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat ze beter de Mediaguard EPG een "facelift" kunnen geven dan alleen voor HD ontvangers te beginnen met een NagraGuide. Er zijn nu eenmaal meerdere met Mediaguard boxen en daardoor heb je ook meerdere CDS abonnees tevreden(!).

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dishman_ex5020
Origineel bericht van: digitaal kijker

die freesat zenders mogen we normaal gezien zelf niet bekijken,
wil eens weten hoe canaal digitaal dat geregeld heeft met freesat om die door te geven in hun zenderlijst.


Volgens mij hoeft Canaldigitaal niets met Freesat te regelen: het opnemen van kanalen in een zenderlijst is heel wat anders dan hun EPG publiceren. Sterker nog: het is reklame!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Canal Digitaal moet maar eens met een fatsoenlijke EPG komen


Het toekomstige beleid wat CDS nastreeft is gewoon duidelijk:

alleen een EPG op de geceterficeerde Philips HDTV ontvangers middels Nagraguide.

Mediahighway is een aflopende zaak (zal nog bestaan zo lang er SD bestaat).

Oftewel: CDS wil graag dat iedereen in de toekomst een Philips HDTV receiver koopt, een beleid á la Sky-HD en UPC. Hier kan het meeste geld mee verdiend worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal moet niet alleen komen met werkende EPG, maar ook EPG in het Nederlands of Engels of Duits.

De EPG bij Boomerang is in het Tjechisch. Daar begrijp ik nou niets van en heb ik dan ook niets aan. Met moeite kan ik er uit opmaken als de Flintstones of de Jetsons komen, maar verder begrijp ik er niets van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...