Ga naar inhoud


Humax PR-HD1000 kopen?


Gast Richard B

Aanbevolen berichten

welke origenele staat er op?

op 30-5-2007 word hij op een duits forum opgehemeld na de patch

hier afgebroken,waarom?

misschien omdat het beloofde kaartje dat alles opende nooit gekomen is en dat premier de deur heeft toe gedaan

wat is er gebeurd met de gepatchte 1000C? daar hoort ge hier niks van,en ja ik heb ook hummi 5400irci naar de kloten ge flasht,is daarom humax slecht,ik vond de 5400irci één van de betere receivers

paqbro ge hebt alleen humax gekozen dus slecht zal humax niet zijn

ik geloof niet dat er 10 bezitters zijn op dit forum,die ik ken zijn tevreden

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De 1000 is niet slecht, als je hem gebruikt waarvoor die op de markt gekomen is.

Namelijk in duitsland met een premiere abonnement.

Het staat ook voor op de ontvanger:geeignet für PREMIERE HD.

De firmware is speciaal geschreven voor Premiere, en die bepalen nu en in de toekomst de functionaliteit van deze ontvanger.

 

Alleen zijn de voordelen voor dat duitse gebruik een nadeel voor het gebruik voor de nederlandse markt.

 

Zo heb elk voordeel zijn nadeel. (Kruyff mode).

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hd1000 zit nu, net als die van jou, 'potdicht' .

Loader 2.03 met firmware .....39 (de laatste)

 

Nog iets wat ik recent heb mogen ondervinden:

Wanneer je per ongeluk het motor instellingen menu ingaan, terwijl je diseqc 1.1 gebruikt, ben je meteen alle instellingen kwijt. Je krijgt ze alleen terug wanneer je de ontvanger naar fabrieksinstellingen brengt.

 

Oh ja, ook positief nieuws voor de hd1000, teletext werkt eindelijk goed, hij blijft niet meer op pagina 1 hangen terwijl er bijvoorbeeld 10 pagina's zijn.

 

Van mijn besluit om geen humax meer te kopen ben ik inderdaad terug gekomen, omdat de berichten over de icord zo goed waren.

Hij (de Icord) bevalt inderdaad goed.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: paqbro

Van mijn besluit om geen humax meer te kopen ben ik inderdaad terug gekomen, omdat de berichten over de icord zo goed waren.
Hij (de Icord) bevalt inderdaad goed.


Kan je iets zeggen over de beeldscherpte met sd en hd in vergelijking met de 1000?

P.S. als ik het mij goed herinner zou je ooit eens tot rituele verbranding van de 1000 overgaan. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SD is op de Icord beter denk ik (Misschien wishfull thinking), hd kan ik geen verschil zien.

Dat verbranden heb ik inderdaad aangekondigd blush nadat ik een Dream 8000 zou kopen. Vond de Dream toch een beetje te duur, dus toch maar weer aan de humax.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...