Ga naar inhoud


[DM7000] Zenders bekijken op de PC


Sjoerd007

Aanbevolen berichten


ja die zijn er wel bijv. dreamview of dreamtv (voor enigma 1)werken goed maar ook vanuit de webinterface (webxtv) maar hier moet je wel vlc player voor installeren dit werkt perfect.

Maar om echt onafhankelijk tv en pc te kijken gaat met de 7000 beperkt alleen kanalen die in dezelfde transponder zitten kun je onafhankelijk van elkaar bekijken.

De enige ontvangers die dit kunnen zijn de 7025

en de 8000 mits er 2 tuners zijn aangesloten.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan heb je 2 tuners nodig, en die steken niet in een 7000. Wat wél kan is naar een ander kanaal kijken op de pc als de dreambox aan het opnemen is (mits ze op dezelfde transponder zitten).

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb webxtv en vlc player geprobeerd, maar zodra je een zender aanklikt dan veranderd dit ook op de dreambox en dat wil ik juist niet. Ik wil dus dreambox onafhankelijk kunnen zappen op mijn pc.

 

moeilijk he lezen. sleep

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...