Rytec Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: arnoldl de epgimport plugin is zojuist van zijn eerst epg.dat bevallen. de kleine weegt 429kb en is 6689 programma's lang.. :D maw de plugin maakt nu epg.dat files aan... nu nog ff afwerken en inpakken.. Is het ook mogelijk een programma te maken waarmee de gegevens op een windows PC kan binnenhalen en omzetten naar een EPG.dat? Als die plugin .dat files kan maken en je kan kiezen waar je die neer wilt zetten dan wil ik die gerust online zetten voor downloaden voor diegenen die een andere image gebruiken. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Neptunus Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Ik heb er een zooitje van gemaakt en wil de plugin even de- en herinstalleren. Wat is het juist rm commando? Met andere woorden: waar staat de plugin? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: Neptunus Ik heb er een zooitje van gemaakt en wil de plugin even de- en herinstalleren. Wat is het juist rm commando? Met andere woorden: waar staat de plugin? Opgelost! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
skippie1770 Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 ik dacht dat jij één van de niet-pli gebruikers was ? Heb je dan toch Pli geinstalleerd om gebruik te kunnen maken van de plugin ? Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Neptunus Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: skippie1770 ik dacht dat jij één van de niet-pli gebruikers was ? Heb je dan toch Pli geinstalleerd om gebruik te kunnen maken van de plugin ? Ja, ik heb inderdaad op beide boxen Pli geïnstalleerd en de plugin draait naar tevredenheid. Overigens was deze plugin niet de belangrijkste reden voor de omschakeling, dat was het feit dat het met Gemini steeds weer schokkerige beelden opleverde als een DVD afspeelde. Dat loopt met Pli wel goed. Ik heb alleen het Nederlandse pakket geactiveerd, hoe lang lopen die radertjes ongeveer bij jullie? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
skippie1770 Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Ik hou het nog steeds bij Nabilo, ook ik zou graag de plugin installeren bij Pli maar voor één goeie reden, wat hier niet ter sprake mag komen, kan ik Pli niet gebruiken. Dus wacht ik maar tot er een plugin is voor niet-pli images. Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Neptunus Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 tot die tijd even handmatig toevoegen, is zo gepiept. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
lightman Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Hmmm Moet eerlijk zeggen dat mijn box niet zo vrolijk wordt van grote EPG. De Epg.dat is na een restart bijna 3MB. Merk aan zapsnelheid, en bij opnamens dat de box bijna niet meer reageert. Ik heb nu de epg uitgezet kijken of het daar aan ligt. Iemand dezelfde ervaring ? LM ------------------------------------- hit any user to continue......
Neptunus Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Neptunus Probleem alleen is dat ik met Pli de mounts niet zo voor elkaar krijg als met Gemini. Dan heb je lang geen PLi meer gehad, is zeker met de nieuwe DMM plugin automounter/networkbrowser een fluitje van een cent. Die plugin is nog beta en te vinden in het DM8000 VIP forum. Maar ook zonder die plugin gaat het goed, laat ander maar horen waar het fout gaat. Gaat toch echt niet lukken, ik krijg de server op de 7020 niet te zien en een mount vanaf de 7025 op de 7020 niet voor elkaar. Ik heb heel internet afgezocht hoe je een NFS kan draaien op de 7020 maar het enige wat ik vond was dat die "waarschijnlijk standaard draait op de 7020". Helaas liep bij een mountpoging de 7025 helemaal vast en erger nog: startte niet meer op, ik ga dus maar terug naar Gemini. Op zich jammer want er zitten een paar mooie features in Pli en er is een mooie wiki. On topic: voor de meerdaagse EPG ben ik nu dus ook weer afhankelijk van de ontwikkelingen en van de bereidheid zo eens in de paar dagen een epg.dat file beschikbaar te stellen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Rytec Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Origineel bericht van: lightman Hmmm Moet eerlijk zeggen dat mijn box niet zo vrolijk wordt van grote EPG. De Epg.dat is na een restart bijna 3MB. Merk aan zapsnelheid, en bij opnamens dat de box bijna niet meer reageert. Ik heb nu de epg uitgezet kijken of het daar aan ligt. Iemand dezelfde ervaring ? LM Jazeker, de box wordt idd iets langzamer maar misschien dat dit door een swapfile aan te maken opgelost kan worden? Alleen weet ik niet waar deze plugin zich bevindt in Pli om een swapbestand aan te maken. Misschien kan een Pli member hierbij helpen? ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Littlesat Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Door een swapfile aan te maken krijg je het echt niet sneller hoor... Eerder trager omdat je data in trager geheugen stopt... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
duzz Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 och, ik heb mijn script ook maar eens aangepast om een lite versie van mijn epg.dat automatisch te genereren. bevat alleen de basis nl en be zenders. http://duzz.woelmuis.nl/ext.epg.zip Indien er behoefte aan is kan ik de file ook wel dagelijks uploaden.
skippie1770 Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 staan alle belangrijke belgische zenders in deze epg.dat, ook één en vijf tv ? k heb het eringezet en ja ze zijn erbij en WOW : epg tot 23 feb!! Uitstekend, bedankt duzz, prachtig gewoonweg. Voor mij mag de dagelijkse upload gerust hoor Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
duzz Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Ja, De lijst met kanalen die erin staan: NED1 SBS6 NET5 ned2 ned3 rtl4 rtl5 rtl7 rtl8 een ketnet/canvas discovery animal planet discovery science Nickelodeon/Comedy Central vtm vt4 2be; vijftv vitaya film1.1 (met omschrijving) film1.2 (met omschrijving) film1.3 (met omschrijving) veronica/jetix (en rederecord maar is voor de meeste niet interessant denk ik) Heb het script al even gescheduled. Tussen 6.00 en 6.30 staat er dagelijks een nieuwe.
skippie1770 Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 mijn grote dank duzz nu heb ik nog een vraagje : bij deze uploads van epg.dat kan er gezocht worden naar programma's ? bvb via het intikken van een woord of deel ervan ? Ah zojuist geprobeerd in Nabilo 0.7 en het werkt!!! Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen