Sjattuh Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Enigma 2 die init commando's doen helemaal niets bij mijn 800. zowel met alleen init aswel met de /sbin/init na het geven van welk init commando dan ook krijg je zeg maar hetzelfde effect als wanneer je op enter zou drukken en er een nieuwe regel komt Was dur ich wrong? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
arnoldl Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Geplaatst: 11 februari 2009 als je init 4 doet, zie je in telnet ook niks. echter werkt je dreambox dan niet meer. enigma wordt dan gestopt, dan pas kan je handmatig epg.dat vervangen. enigma (dreambox user interface) overschrijft deze namelijk anders als je dat niet doet. met init 3 wordt enigma weer gestart. overigens verwacht ik straks de nieuwe versie te posten, die ook op niet pli werkt.
Gast sjecko Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Origineel bericht van: Sjattuh Enigma 2 die init commando's doen helemaal niets bij mijn 800. zowel met alleen init aswel met de /sbin/init na het geven van welk init commando dan ook krijg je zeg maar hetzelfde effect als wanneer je op enter zou drukken en er een nieuwe regel komt Was dur ich wrong? /sbin/init 4 als je die ingeeft gaat inderdaad je beeld stil staan probeer het maar eens
Sjattuh Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Origineel bericht van: martin52 Gebruik DCC-E2 vs 1.10 van BernyR Thx - dat was hem. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Kan ik hem ook op mijn 600 met Enigma 1 gebruiken? En zo ja, hoe? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
martin52 Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Voor enigma-1 boxen moet je DCC versie 2.95 gebruiken
Sjattuh Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 Origineel bericht van: martin52 Voor enigma-1 boxen moet je DCC versie 2.95 gebruiken Maar dan dezelfde commandos? init 4 en 3? OT: Is er ergens een lijst te krijgen wat al deze commando's inhouden? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
arnoldl Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Geplaatst: 11 februari 2009 pfff nou de nieuwe versie is er hoor. aanpassingen tov vorige versie -timewarp probleem opgelost -voor non-patched import dmv aanmaken van epg.dat uit xmltv bestand. -toevoegen van alleen als op standby optie -box weer in standby zetten na herstart (only non-patched) -toevoegen van on screen meldingen en anuleringsmogelijkheid. ik ben voor de overzichtelijkheid maar een nieuwe thread begonnen HIER btw als er iemand is die een betere xmltv file kan aanleveren (bv incl de belgen) dan graag. mijn bestand is puur een tv_gids grab en niks meer. dan kan ik die op de server plaatsen met mijn bestand als back-up bij uitval..
Kopernikus Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Hi, Inderdaad als iemand een versie van de xmltv file zou kunnen maken inclusief alle belgen dan zou dat prachtig zijn (vooral voor mij als Belg ). Greetz, Kopernikus Origineel bericht van: arnoldl pfff nou de nieuwe versie is er hoor. aanpassingen tov vorige versie -timewarp probleem opgelost -voor non-patched import dmv aanmaken van epg.dat uit xmltv bestand. -toevoegen van alleen als op standby optie -box weer in standby zetten na herstart (only non-patched) -toevoegen van on screen meldingen en anuleringsmogelijkheid. ik ben voor de overzichtelijkheid maar een nieuwe thread begonnen HIER btw als er iemand is die een betere xmltv file kan aanleveren (bv incl de belgen) dan graag. mijn bestand is puur een tv_gids grab en niks meer. dan kan ik die op de server plaatsen met mijn bestand als back-up bij uitval.. Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen