Ga naar inhoud


Het grote F1 2009 topic!


The Iron Maiden

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: hummiesat
Origineel bericht van: looney2
HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]


cry


jij hebt dus ook een illigale versie
helder punt......................
coolsmirkwinkshocked

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 254
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Het is trouwens illegale whistle


Nog zo een helder punt...
Ik heb het toch niet over een wettelijk niet toegestane versie.
Je moet (zoals wel vaker) niet lezen wat je wilt lezen,maar lezen wat er staat.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Sjaak(k), jij probeert altijd de feiten met nietszeggende meningen af te zwakken ! cry

Kijk gewoon naar de resultaten tot nu toe, trek je konklusies en leg je er eens bij neer, zonder er van alles bij te slepen. tired

 

En wat de toekomst betreft van het gehele formule-1 circus, we kunnen het alleen maar afwachten.

Mocht Button volgend seizoen weer de sterren van de hemel rijden, dat heb jij vast weer een andere smoes.....

 

Neem van mij maar één ding aan....In het verleden behaalde resultaten, bieden géén garanties voor de toekomst.

 

Dirk Scheringa is daar al achter...nu Sjaak(k) nog ! whistle

 

En mocht je typefauten in dit bericht vinden....mijn ouders hadden het krap vroeger.....

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjakie slaat een beetje door inderdaad.

 

Verder rijdt Button volgend jaar niet de sterren van de hemel.

Dat heeft ie dit jaar ook niet gedaan. Nou ja, niet na de eerste helft van het zeizoen dan waar ie zijn voorsprong pakte.

Daarna was ie over het algemeen een coureur die steevast buiten de top 5 te vinden was. Dus ja, hij is dit jaar wereldkampioen, terecht zelfs wamt hij had het over het zeizoen gezien het best voor elkaar. Een held? Nee, in mijn ogen niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Sjaak(k), nou zit je er naast.

 

Ik doelde helemaal niet op je commentaar mbt die foute spelling.

Zie mbt tot die foute spelling ook mijn cry in een van mijn vorige posts.

 

Ik ben het niet eens met jouw eerdere beschrijving mbt Jenson en Rubens. Vandaar dat ik vind dat je doordraaft.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Zucht kunnen jullie nu echt niet lezen, de "i" in de handtekening van looney2 moet volgens mij een "e" zijn vandaar dat ik deze vet gemaakt had. Voor de rest gaf ik geen oordeel over "illegale" maar jullie(hummiesat en Omanski) trekken er gelijk weer vreemde vooroordelen uit cry


ZUCHT ZUCHT....
kun je/jullie niet gewoon lezen wat er staat....
Ik verwijs helemaal niet naar een ILLEGALE versie.
Iedere versie van windows kan mijn handtekening lezen.
Er waren jullie maanden geleden al heldere punten voor gegaan die óók niet lezen wat er staat maar iets willen zien wat er niet staat.

Een wijs Iemand schreef ooit.
Dat je mij niet snapt is jouw probleem ...
cool-knipoog.gif

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Leden van de FIA kiezen vandaag nieuwe president
23 oktober 2009

Vandaag (vrijdag) is een belangrijke dag voor de FIA. In Parijs zal namelijk door de leden van de autosportfederatie worden bepaald wie Max Mosley zal opvolgen als president van de FIA. De strijd gaat tussen voormalig rallycoureur Ari Vatanen en Jean Todt, voornamelijk bekend als teambaas van het rallyteam van Peugeot en het Formule 1-team van Ferrari.

De verkiezingsstrijd ging er de afgelopen maanden nogal heftig aan toe. Todt en Vatanen kwamen met verwijten over en weer en beschuldigden elkaar van vuil spel. Dat aftredend president Max Mosley meerdere malen zijn steun uitsprak voor Todt was ook niet iets wat Vatanen kon waarderen en het was volgens hem strijdig met de Franse wet, die neutralisatie voorschrijft.

Vatanen had ook zijn twijfels bij de eerlijkheid van de verkiezingen, die volgens hem niet anoniem zouden verlopen. Hij diende dan ook een klacht in bij de Franse rechtbank, maar trok die later in, nadat de FIA de manier van stemmen aanpaste. De leden van de bond kunnen anoniem hun voorkeur uitspreken en bovendien krijgen Todt en Vatanen nog vijftien minuten spreektijd.

Wie de verkiezingen ook zal winnen, vast staat dat de FIA voor het eerst sinds 1993 een nieuwe president zal krijgen. Toen was Mosley de opvolger van de vorig jaar overleden Jean-Marie Balestre.

Bron: F1 Racing

Als het Vatanen maar niet wordt, die huilebalk.
Die begint al te dreigen met onzinnige rechtzaken voor ie iets te vertellen heeft.
Lekker positief beeld creeer je dan voor wat er nog komen gaaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is Vatanen onpartijdiger, ik verdenk Todt vanwege zijn verleden toch wel van "rode" sympathieën.

Voor de sport lijkt me dat ook beter, er is al genoeg gekonkeld de laatste jaren.

Tijd voor een (hopelijk)frisse wind. Of nog zo één: nieuwe bezems vegen schoon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Niet de mods bepalen wanneer een nieuw topic geopend wordt, maar de leden.

Helaas heeft dreamer4ever lang niets meer van zich laten horen, verw8 daarom ook niet dat hij het 2010 gaat openen.

 

in 2007 en 2008 is men na het einde van het seizoen al voorruit gaan lopen op het nieuwe jaar, omdat daar de nieuwsberichten ook over gingen.

Offtopic

 

Eerst werden alle races los gepost, dreamer4ever is met het grote f1 topic begonnen

#1120578 - 13/05/2006 18:13 Het grote Formule 1 2006 topic ***

#1221675 - 31/10/2006 23:03 << Het grote Formule 1 2007 topic >>

#1416016 - 13/11/2007 22:58 <<<Het grote formule 1 topic 2008>>> *

 

sjaak(k) is het vaker niet met anderen eens,ook als anderen al met het volgend jaar beginnen

#1222057 - 03/11/2007 09:20 Re: << Het grote Formule 1 2007 topic >>

Citaat:

Citaat:

offtopic)

Jongens toch... hoort dit niet in het grote Formule 1 2008 topic?

Wordt idd tijd dat een van de mods ff de Titel aanpast

Natuurlijk niet, het is nog steeds 2007

_________________________

Met vriendelijke groeten smile

 

Sjaak.

 

on topic

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...