Ga naar inhoud


[all] Kun je pdf bestanden inzien op dreambox


phum3

Aanbevolen berichten

Een dreambox is nu eenmaal GEEN pc.

de CPU is traag naar hedendaagse normen, en heeft hij amper geheugen aan boord.

Een geavenceerde telefoon heeft bijna meer resources:)

Laat de dreambox doen waarvoor hij bedoeld is... daar heeft hij al zijn handen aan vol...

 

grtz,

Link naar reactie
Delen op andere sites


People who say it cannot be done should not interrupt those who are doing it.

 

Wat heeft het voor nut om hier vanaf een preekstoel te gaan zitten donderen over hoe de dreambox niet bedoeld is om een PC te zijn. Als iedereen zijn spullen alleen maar gebruikt voor precies hetgeen ze voor gemaakt zijn, dan wordt dit een bloederig saaie groep. De hobby is nou net om leuke nieuwe toepassingen te verzinnen, uit te voeren en dan aan je vriendjes hier laten zien hoe je het gedaan hebt. Als iemand koffie wil zetten met zijn dreambox, dan help hem erbij of hou je mond, maar ga niet zitten preken.

 

Sorry voor de preek, maar dit moest hier even van mijn hart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
People who say it cannot be done should not interrupt those who are doing it.


Dat vind ik nu ook, ik kocht mijn eerste doos om tv mee te kijken, vervolgens ga ik ermee het internet op, dan ga ik mijn E-Mail laten uitlezen, JPG files showen, vervolgens MP3 luisteren, crontabs aanmaken om de aanwezigheid van mijn andere dreamboxen te checken, een bijna volledig werkende Linux distributie heeft ervoor gezorgd dat we met de hedendaagse images en hardware (lees DM8000) kunnen doen wat we willen althans close-by. Wat is er dan zo verdomd raar aan als wij een PDF file willen lezen op ons scherm die ondertussen groot genoeg is om 10 A4 vellen op ware grootte te laten zien.
Als ik het zelf kon deed ik het want ook voor deze jongen is het een nuttige plugin. Dus i.p.v. hier te scrhijven dat wij belachelijke ideeen hebben en maar melden dat het nu eenmaal geen volwaardige pc is, ga dan eens kijken of het makkelijk te doen is voor jullie met allerhande compileer ervaringen.

Zo, deze preek is mij ook van het hart!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hoe lang duurd het nog voor we met blauwe tanden koffie gaan zetten.

Voor je naar huis gaat van je werk ff in stellen hoe laat je thuis bent en de koffie is heet en klaar.(En de tv stat ook aan natuurlijk)

Ik zeg dat het geen 5 jaar meer duurd.

 

Dus een pdf reader kan dan ook nog wel.

 

15 geleden zijnde we ook een film nee kan nooit past niet op een floppy.

 

Wat 2 gigabyte geheugen, Nee meer dan 640 kb hebben we nooooit nodig.

 

wie wil er in vredesnaam nou vliegen? Dat moet je aan vogels overlaten!

 

Wel jullie snappen het wel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tritium

veel meerwaarde dus en, absoluut geen onzin.


Onzin is een groot woord.
Toch vindt ik dat het een Multimediamachine voor audio/video toepassingen moet zijn, en PDF vindt ik hier geen meerwaarde in geven.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Luciano
Kijk, daar kan ik meer mee. Ik lees liever dat het niet gaat dan dat mensen klakkeloos schrijven dat het onzinnig is en teveel werk.

Bedankt dAF2000

Denk ik (aardig zeker)...
(Dus of ik de waarheid spreek, daar kunnen we ook nog een discussie over hebben ;))
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Origineel bericht van: Henksat
Nee, en koffiezetten lukt ook nog niet.

Hij wordt er bijna warm genoeg voor...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...