Ga naar inhoud


[all] Kun je pdf bestanden inzien op dreambox


phum3

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: MiLo
Zou kunnen, dan moet je Ghostview compileren voor de Dreambox. Die kan ook PDF bestanden bekijken.


Als iemand anders dan wij leken deze nu eens compileerd en online zet voor ons. Ik heb er ook wel baat bij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Luciano

Als iemand anders dan wij leken deze nu eens compileerd en online zet voor ons. Ik heb er ook wel baat bij.


Juist ja, maar wat voegt dit toe aan een image ? In mijn optiek niets. Bovendien is compileren van zoiets in een image een tijdrovende bezigheid.

Je moet wel beseffen, dat een dreambox geen vervanger is van een computer.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paardengek


Je moet wel beseffen, dat een dreambox geen vervanger is van een computer.


Daarom mijn hilarische opmerking, sommige drijven echt te ver door, bij gebrek aan inzicht gaan ze de stomste toepassingen verzinnen voor op een satellietontvanger, wat dat is het toch nog steeds.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: paardengek


Je moet wel beseffen, dat een dreambox geen vervanger is van een computer.


Daarom mijn hilarische opmerking, sommige drijven echt te ver door, bij gebrek aan inzicht gaan ze de stomste toepassingen verzinnen voor op een satellietontvanger, wat dat is het toch nog steeds.


Daarin moet je ik je toch enigszins tegenspreken, de dreamboxen zijn toch echt meer dan een sat ontvanger, met een beetje juiste inrichting gaat het meer richting mediacenter.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt dat de dreambox niet de vervanger is van een computer. Het is enkel dat ik alle handleidingen van mijn multimedia-apparatuur als PDF-formaat om mijn computer heb. De papieren versies heb ik zoals steeds weeral zo goed opgeborgen dat ik ze niet kan vinden. Vandaar dat het me handig leek, als het mogelijk zou zijn, om deze handleidingen als PDF op mijn harddisk van de dreambox te bewaren. Dan heb ik ze altijd bij de hand als ik toch eens iets moet opzoeken. Vandaar mijn vraag.:)

 

Mvg,

Piet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou je dan niet beter de pdf files om kunnen zetten naar jpg plaatjes, en die dan bekijken met de dream, ik heb zo een klein vermoeden, als je een iets te groot pdf bestand gebruikt, als dit uberhaupt gaat werken, je dream net iets te weinig power heeft om probleemloos te werken.

 

 

Rongogo

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rongogo
zou je dan niet beter de pdf files om kunnen zetten naar jpg plaatjes, en die dan bekijken met de dream, ik heb zo een klein vermoeden, als je een iets te groot pdf bestand gebruikt, als dit uberhaupt gaat werken, je dream net iets te weinig power heeft om probleemloos te werken.


Rongogo


Dat zou kunnen, maar ik betwijfel dan het dan te lezen is. Lijkt me beter om deze pdf gewoon uit te printen en bij de desbetreffende apparatuur laten liggen. Of je zet de pdf'jes op je laptop. Kun je met je laptop bij de desbreffende apparatuur de gebruiksaanwijzing lezen.

Een gebruiksaanwijzing lezen kun je het beste doen bij het apparaat zelf, dunkt me. Vandaar dat ik zo'n nog te compilen optie voor een dreambox erg onzinnig vind.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat er ook html versies te vinden zijn, kun je de linksbrowser gebruiken met de bestanden op een server, misschien zelfs wel met box zelf als server. Werkt niet met een flash image.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Daarin moet je ik je toch enigszins tegenspreken, de dreamboxen zijn toch echt meer dan een sat ontvanger, met een beetje juiste inrichting gaat het meer richting mediacenter.


Dat klopt, zijn ook goede ontwikkelingen, maar ik vindt een PDF niet bepaald een "mediabestand".

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: paardengek


Je moet wel beseffen, dat een dreambox geen vervanger is van een computer.


Daarom mijn hilarische opmerking, sommige drijven echt te ver door, bij gebrek aan inzicht gaan ze de stomste toepassingen verzinnen voor op een satellietontvanger, wat dat is het toch nog steeds.


Daarin moet je ik je toch enigszins tegenspreken, de dreamboxen zijn toch echt meer dan een sat ontvanger, met een beetje juiste inrichting gaat het meer richting mediacenter.


Hier ben ik het ook helemaal eens. De dreambox wordt door velen gebruikt als meer dan alleen een sat ontvanger.
Waarom zit er dan een mediascanner in? en pictureplayer, RSS-viewer, internetbrowser, fritzcall, etc ?
En die zijn ook bij de Pli downloads te vinden.
Ik vind dit absoluut geen overbodige luxe als er een PDF reader voor zou gemaakt worden of bestaan?
En voor het koffiezetten moet er gewoon een iets zwaardere voeding in...

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...