Ga naar inhoud


allen logo van het duitse EINS-HD op 19.2


dokie

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb op astra 19.2 het duitse EINS-HD ingescand.Heb "handmatig de voorzover ik weet"de juiste video en audio waardes ingevuld.

Maar alles wat ik krijg is een stilstaand LOGO beeld van EINS-HD.

En kijk ik bij de info dan staat er bij het audiospoor allemaal vraagtekens.Zou het dan kunnen zijn dat dan ook het videokanaal niet doorkomt.

Weet iemand de juiste waardes die ik moet invullen om handmatig te zoeken.het liefst iemand die ook een Vantage 8000s heeft en EINS-HD wel goed heeft ontvangen.Alvast mijn dank

 

Groeten smirkconfused

Vantage 8000s,500Gig. Tuner1 ,draaibaar Gibertini 80cm schotel met Stab h100 en Alps lmb. Tuner2 ,vaste schotel Triax 78,multifeed astra 1-2-3 en hotbird met alps lmb's via diseqc 4-1.

Link naar reactie
Delen op andere sites


IS er een verschil tussen Eins-HD (waar de topicstarter het over heeft) en Eins Festival HD? Die laatste heb ik ook, alleen maar ingescand om een film op te nemen met kerst.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eins Festival zal waarschijnlijk gedurende de Paasdagen wel weer aktief worden, maar ik las dat de vraag ging over Eins HD, en als er inderdaad Eins HD werd bedoeld, dan hebben we het over een nieuwe HD zender.

Vandaar dat ik vroeg, welke transponder?

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het deze die je bedoeld ?

 

Astra 1H (19.2°E), 2008-12-21

ARD Digital: Eins Festival HD is back on 12421.50MHz, pol.H SR:27500 FEC:3/4 SID:28396 after a break ( PID:1601[MPEG-4] /1602 German,1606 German - FTA).

 

dit is her laatste wat ik er van gevonden heb maar kan het zelf niet testen , nog geen hd decoder

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AEO
Eins Festival zal waarschijnlijk gedurende de Paasdagen wel weer aktief worden, maar ik las dat de vraag ging over Eins HD, en als er inderdaad Eins HD werd bedoeld, dan hebben we het over een nieuwe HD zender.
Vandaar dat ik vroeg, welke transponder?


Hij zal ongetwijfeld Eins Festival HD bedoelen. Ik meen overigens ergens (weet echt niet meer waar) gelezen te hebben dat er dit jaar (2009) geen uitzendingen met Pasen zijn. Dat had - dacht ik - met de uitzendingen te maken van de EK (of WK?) atletiek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,pardon dat ik niet duidenlijk ben geweest.

 

Ik bedoelde inderdaad eins hd festival.

Ik dacht dat ik iets fout had gedaan bij het inscannen omdat ik heel even een flikkering krijg van een melding van mijn receiver maar deze is zo snel weer verdwenen dat ik het niet kan lezen.

Ik zal de zender er in iedergeval in laten staan voor het geval er weer iets wordt uitgezonden.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties op deze vage vraag van mij.

 

Groeten Dokie. blush

Vantage 8000s,500Gig. Tuner1 ,draaibaar Gibertini 80cm schotel met Stab h100 en Alps lmb. Tuner2 ,vaste schotel Triax 78,multifeed astra 1-2-3 en hotbird met alps lmb's via diseqc 4-1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...