Ga naar inhoud


Freezes op hd kanalen.


Bangkok By Night

Aanbevolen berichten


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Had er tijdens de uitzending van Fc de kampioenen nog steeds last van. Heb hier 60% signaalkwaliteit en 60% signaalsterkte. Zou dit de oorzaak kunnen zijn ? Vreemd dat ik hier eerder geen problemen mee had.

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag hetzelfde probleem gehad...

Op BBC HD geen problemen en op één HD wel, heb proberen naar de kampioenen te kijken en had continu last van freezes.

 

Iemand enig idee waaraan dit probleem kan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om horen.

 

Ik heb er sinds enkele dagen ook last van en gebruik interne kaartelezer Vantage 8000S receiver. Voorheen geen storingen of freezes van beeld en klank op één HD. Andere HD zenders op zelfde transponder GEEN probleem.

 

Vermits meerdere personen dit vaststellen moet er wel ergens iets gewijzigd zijn of verkeerd lopen.

 

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook hetzelfd probleem steeds freezesop een HD

Tijdens de kampioenen geen problemen

is begonnen tijdens studio1

heb ook last van freezes op nickelodeon/comedy kanaal EN ER KOMT steeds gecodeerd kanaal

ze zijn weer aan het prutsen geloof ik echt niet te doen

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Allen

 

Welke signaalsterkte en kwaliteit hebben jullie op de HD zenders van Tvv ? Misschien dat de oorzaak toch gezocht moet worden bij de signaalsterkte (afstelling schotel) + slechte weersomstandigheden.

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren had ik wel af toe blokvorming (volgens mij is dat ook een freeze toch? confused) op één HD tijdens FC de Kampioenen met mijn MaxDigital 225... Vooral in het begin van de aflevering. Toen de aflevering tien minuten bezig was, leken de freezes te zijn verminderd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bangkok By Night
@ Allen

Welke signaalsterkte en kwaliteit hebben jullie op de HD zenders van Tvv ? Misschien dat de oorzaak toch gezocht moet worden bij de signaalsterkte (afstelling schotel) + slechte weersomstandigheden.

Mvg.
BbyN


Mijn signaalsterkte zit altijd rond de 85%, en dat is prima volgens mij. Andere zenders doen het ook goed. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: c.c.
Meschien het probleem van je internet verbinding.

Een probleem met de internet verbinding heeft enkel invloed bij WAN sharing. Aangezien ik geen gebruik maak van sharing is er dus iets anders dat de problemen veroorzaakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...