Ga naar inhoud


[dm8000] levering


dream-on

Aanbevolen berichten

Ik wil niet vragen naar winkels of dergelijke maar ik ben gewoon benieuwd of er mensen zijn die na 1-1-09 hun dreambox 8K hebben gekregen.

Ik heb namelijk het idee dat de productie helemaal stil ligt bij dmm.

Ben benieuwd of er nog hoop op korte termijn is of dat ik me tijdelijk een andere hoby moet gaan zoeken.....:)

ik hoorde trouwens dat dmm op een levering uit China aan het wachten is! Ik dacht dat de 8k in NL werdt gemaakt???

is dit een verkoop fabel of wat?

 

grts

Vu duo2 met pli

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ook bij meerder winkels bestellingen lopen.

Helemaal niks.

via via had ik gehoord dat er deze week 4 zouden komen voor nederland ,Maar zelfs dat niet meer.

Dus inderdaad hopeloos

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetzelfde geldt voor mij! frown Al weken geleden besteld maar nog helemaal geen nieuws. Het lijkt erop dat de levering v/d tweede batch van dmm net zo hopeloos is als de lancering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk toch dat het aan de winkels ligt die de bestellingen wel of niet binnenkrijgen,

had de mijne ook tussen oktober-november besteld en heb deze ook kunnen afhalen,

lag zelf nog 14 dagen in de winkel aan de kant omdat ik in de kerst en nieuwjaarsperiode niet kon achtergaan.

maar moet zeggen,qua enkele bugs in de image's enzo werkt die perfect.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
lag zelf nog 14 dagen in de winkel aan de kant omdat ik in de kerst en nieuwjaarsperiode niet kon achtergaan.


De vraag / opmerking was of er DM8000 na 01-01-09 zijn uitgeleverd, jouw exemplaar is dus een levering van 2008.
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog gesproken met mijn (officiele) dealer en die vertelde dat hij niks meer zegt over mogelijke levertijden want er is geen pijl op te trekken. Ook de importeur schijnt niks te weten en daarmee is het dus zo dat alle delaers niks weten. M.a.w. hij komt een keertje maar niemand weet wanneer. Lekker als je daarop je bedrijfje moet runnen. Ik leef mee met de importeur en de dealers.

 

 

 

En toch wil ik ´m!

Fransyvy

Dreambox 8000 en 7000, Wavefrontier 55, Pioneer 505XDE, Denon 4306/3930, B&W Nautilus 802 en HTM3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...