Ga naar inhoud


Drie doden in kinderdagverblijf


Satdorus

Aanbevolen berichten

Iedereen die hier oprecht vind dat de dader een spuitje verdient mag wat mij betreft ook spuitjes uitdelen aan de opvoeders van dit gedrocht, de maatschappelijk werkers, doktoren en andere falende medemensen.

 

Dat iemand niet lekker in zijn kop is ok, maar dat de omgeving toestaat dat iemand zo ver afglijdt zodat dit soort uitspattingen kunnen voorkomen gaat mijn verstand te boven. sick

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

jaja en dan zo een achterlijke die dan door de rechtbank beoordeeld word en dan ook nog eens ontoerekeningsvatbaar verklaard, niks ervan.

opknopen zon figuur.

nooit meer terug in de maatschappij.

stel je eens voor als jij de vader/moeder of familie van de slachtoffers zou zijn.

ik wist het wel,

doodschieten en niet anders.

en de maatschappij vormt de mensen niet hij laat zich vormen mar zo zijn wij dan toch ook gevormd en doen toch ook niet zoiets.

 

het is gewoon te gek voor woorden en inderdaad in en in triest.

tsjonge tsjonge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen met een storing kennen exstremen naast b.v. hun

ongeremde agressie kunnen ze zeer intelegent zijn of van het

liefste mee werkende behulpzame karakter onverwacht omslaan

in ongeremde agressie.

Ze zijn onvoorspelbaar .

Bij de doktoren kunnen ze zich maanden/jaren voordoen dat ze

geheeld zijn ,maar zijn ze buiten kunnen ze door een bepaalde

onbekende invloed weer geheel terugvallen.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
een bepaalde onbekende invloed weer geheel terugvallen.


Dat is bekend bij mij en de onbekende invloed waren hier weer eens die klote drugs.
De persoon weet zelf wel dat hij dit soort gedrag kan vertonen en moet zijn leven aanpassen dat hij niet meer in dit soort situaties verzeild raakt.

Kortom: geen mes op zak, geen drugs gebruiken etc etc...

Wat mij betreft zijn er voor dit soort dingen geen verzachtende omstandigheden mogelijk!

Iedereen die dit probeert "goed" te praten danwel uit te leggen schiet te ver door en is zelf hard bezig het noorden te verliezen! mad
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Als ik zie hoe ze in bepaalde scholen meer bepaald MPI scholen omgaan met kinderen

 

1 adhd ! relatine (drug)

2 kind verkoopt slagen aan medeleerling , we gaan een kontraktje maken

 

vroeger lag je direct buiten !

 

3 kind krijgt straf ( moet een tekts overschrijven over zelfmoord )

 

4 niks anders dan straf straf straf

 

Dus zo gebeurt dat in belgie , zelfs meegemaakt met eigen kind

 

de vraag is later ????

geen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
Mensen met een storing kennen exstremen naast b.v. hun
ongeremde agressie kunnen ze zeer intelegent zijn of van het
liefste mee werkende behulpzame karakter onverwacht omslaan
in ongeremde agressie.
Ze zijn onvoorspelbaar .
Bij de doktoren kunnen ze zich maanden/jaren voordoen dat ze
geheeld zijn ,maar zijn ze buiten kunnen ze door een bepaalde
onbekende invloed weer geheel terugvallen.


Dit is natuurlijk tot op zekere hoogte waar.

Iemand die van zichzelf weet dat hij of zij aan een of andere stoornis lijdt en zich daarvoor laat behandelen (gedwongen of niet) wordt ook geleerd de symptonen tot terugval te herkennen.

Je slaat nooit van het ene op het andere moment weer om. Er gaat altijd een traject vooraf. Het is dus iemands eigen schuld, en verantwoording, dat hij of zij het weer zo ver laat komen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: elektroboy

Dus zo gebeurt dat in belgie , zelfs meegemaakt met eigen kind
de vraag is later ????


idd, hier in Nederland worden ze dan in uiterst geval overgeplaatst naar speciale basischolen. Die hebben meer tijd en middelen om zo'n kind te begeleiden. Alles in belang van het kind, maar als de ouders/verzorgers niet mee willen werken dan is zo'n kind een ware kwelgeest.

Sterkte en houdt het roer recht smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe iemand zoiets in zijn hoofd kan halen is voor mij onbegrijpelijk.

Respect en tegelijkertijd jammer dat de aanhoudingseenheid zich aan de regels heeft gehouden tijdens de arrestatie zodat dit figuur nog leeft .

 

Ik zal hier maar niet schrijven wat ze met die idioot moeten doen want dat levert waarschijnlijk een permaban op !

 

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een geschifte idioot en dan zit ie ook nog een beetje te lachen met de agenten.Uit een vliegtuig droppen boven de noordpool of zoiets. Ik weet niet wat ik zelf zou doen als het mijn kinderen zoiets overkomt. Echt nadenken gaat in zulke situaties meestal niet meer en waarschijnlijk ben ik dan niet meer in staat om mijzelf in de hand te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet vaak dat ik geen woorden kan vinden voor een reactie maar hier word ik toch teveel overmand door emoties, (woede en verdriet).

Het is dan toch verstandiger dat ik niet te impulsief reageer.

Mijn medeleven gaat uit naar familie en andere betrokkenen.

 

een verdrietige,

 

Johan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is hier nog geen 10 kilometer vandaan gebeurd. Is gewoon onvoorstelbaar dat zoiets zo dichtbij kan gebeuren. Wij sliepen hier bij wijze van spreken met de deur los, je woont "ver" weg van de grootsteden en hebt een relatief hoog veiligheidsgevoel en dan gaat een of andere malloot kinderen van 2 beginnen uit te moorden. Heel veel triester moet het niet worden.

 

En die moordenaar heeft momenteel alleen nog maar rechten: recht op verdediging, recht om te zwijgen, recht op veiligheid, recht op eten& drinken, ...

 

Hij verzette zich bij zn arrestatie dus daar had de politie een mooie kans... en anders steek hem maar eens tussen de "echte criminelen" in de gevangenis: die mannen weten wel raad met dit soort volk.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...