Ga naar inhoud


Drie doden in kinderdagverblijf


Satdorus

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: theparasol
Ben benieuwd wat deze dwaalgast nog meer uitgespookt heeft.
Ze moeten me niet proberen wijs te maken dat dit zijn eerste psychose is geweest.

Zwarte ogen, wit gezicht... Zeker te veel scary movies gezien mad


Ik wil niet baggitaliseren maar er wonen in België volgens mijn meer gekken dan in Nederland.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Davev
En die moordenaar heeft momenteel alleen nog maar rechten: recht op verdediging, recht om te zwijgen, recht op veiligheid, recht op eten& drinken, ...

Dat is helaas het probleem in onze huidige samenleving.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het recht in eigen hand nemen moest dit mijn kinderen overkomen.

Ik zou ook opkomen moest een van de ouders dit nu doen.

 

Walgelijk om onschuldige kinder levens te ontnemen.

 

Een snotneus van 20 jaar. Tegen de muur en afschieten. Dat is al wat Ik hem kan gunnen. 5 stuks koper met lood. Einde verhaal.

 

mvg en sterkte aan de nabestaande!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu is er nog het gevaar dat hij ontoerekeningsvatbaar verklaard wordt. En levenslang zal hij wel krijgen maar da's in België maar 30 jaar. Leuk, zo'n manke justitie hé...

 

Ik hoop dat iedereen die met die gast in contact gekomen is. Hoe moeten de ouders met de overlevende kinderen het vertrouwen opbrengen om hun kinderen bij iemand anders achter te laten?

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

En degene die hem dan wat aandoet is dan een held? of toch ook moordenaar?

 

Een ieder die een ander dood wenst heeft toch op zijn minst ook een beginnend steekje los.

 

De dader heeft misschien ook wel "in zijn begrippen" een goede reden (vergelding?) waarom hij aan het moorden is geslagen.

Dit tolereren wij niet.

 

Volgens wie "zijn begrippen" mag je dan wel moorden?

 

Al die mensen die hier roepen om vergelding met moord zijn met hun woede aan de grens gekomen van roepen en doen.

Gelukkig weten de meesten dat je bij de grens moet ophouden.

Maar eens in de zoveel tijd is er een gek die de grens overgaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben tegen de doodstraf , maar als ik de sleutel had van zijn cel , zou ik er geen probleem mee hebben om dit beest vrij te laten - liefst in de omgeveving van zijn daden , laat het volk maar oordelen , maar ja , zulke beesten worden beter beschermd dan zijn slachtoffers en hun nabestaanden , wat moeten die nu doorstaan , we kunnen er over schrijven en spreken maar echt helpen , neen dat gaat niet , zij blijven voor de rest van hun leven getekend ondanks de goede voornemens van velen onder ons ,

 

getekend: een bezorgde vader en grootvader

 

 

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: katwezel

zou ik er geen probleem mee hebben om dit beest vrij te laten - liefst in de omgeveving van zijn daden


Het beest weet niet wat ie doet en kan zich niet inhouden ,hij
ik ziek.

Probleem is de medische-sociale zorg ,zo een persoon had nooit
op straat mogen komen en de schuldige zitten met witte boorden
achter het buro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is dat mensen vandaag te dag niet meer gedwongen opgenomen kunnen worden voor langere periode.

Als de idioot in kwestie dus niet wenst mee te werken aan zijn genezing of vrijwillige opsluiting dan moet er eerst iets ernstig gebeuren voordat een rechtbank een maatregel oplegd.

 

De doktoren weten wel dat het niet goed zit maar hebben geen enkel middel om de patient de behandeling af te laten maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...