Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Origineel bericht van: kaaskop63 telnetinfo ook op yes gezet, nog steeds geen resultaat, waarvoor gebruik je het osd password? is anders dan me gewone password. je moet vooral zelf heer en meester worden/blijven van je dreambox dan weet je ook waarom bepaalde settings en instellingen werken. je kunt ook eens als test die CCcam.cfg backuppen en de standaard downloaden dan kijk je nog eens of je middels het webinterface die kunt uitlezen gaat dat moet je enkel slim knippen en plakken. chiao Stay Awhile (fidelis remix) Röyksopp, Susannne Sundfor
kaaskop63 Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Geplaatst: 25 januari 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch je moet vooral zelf heer en meester worden/blijven van je dreambox Dat heeft ook te maken met iets waar hier niet over gesproken mag worden. Maar @parasol, uiteraard opnieuw opgestart. met login x en password x kom ik wel in dcc of dreamboxedit. maar in de cccam.cfg staan een andere login en pass
theparasol Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 ###################################################################### # Other config settings # ###################################################################### # server shall listen on this port pro incoming connections # default port is 12000, disable server with parm -s or set port 0 # #SERVER LISTEN PORT : 12000 # server can give some info about server and client connections # and cardinfo using telnet or webbrowser. # # Switch on/off access to info # default is yes # #ALLOW TELNETINFO: no #ALLOW WEBINFO: no # Show extended client info when showing client list # default is yes # #SHOW EXTENEDED CLIENT INFO : no # The webinfo service can be protected with a username and password. # This is switched off by default # #WEBINFO USERNAME : <username> #WEBINFO PASSWORD : <password> # The telnetinfo service can be protected with a username and password. # This is switched off by default # #TELNETINFO USERNAME : <username> #TELNETINFO PASSWORD : <password> # default port for telnet is 16000 # default port for web is 16001 # supported commands: # info # activeclients # clients # servers # shares # providers # entitlements # example use: # echo servers | telnet localhost 16000 # go with your browser to http://ip_CCcam_server:16001 # #TELNETINFO LISTEN PORT : 16000 #WEBINFO LISTEN PORT : 16001 Dat staat er bij mij en het werkt prima. Dus om te testen even voor dit gedeelte bij jou ook hekjes zetten!
kaaskop63 Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Geplaatst: 25 januari 2009 ik werk met XP en Firefox. Overigens werkt het ook niet met de cccam info plugin. krijg ik connection refused. wel bij setup de goede ip,en de login en password die ik in DCC gebruik ingegeven
kaaskop63 Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Geplaatst: 25 januari 2009 Dit staat er nu in, plus nog een paar regeltjes erboven die ik niet kopieer # ALLOW TELNET INFO : # ALLOW TELNETINFO: yes # ALLOW WEB INFO : # ALLOW WEBINFO: yes # WEBINFO USERNAME : # # WEBINFO USERNAME : # WEBINFO PASSWORD : # # WEBINFO PASSWORD : # TELNETINFO USERNAME : # # TELNETINFO USERNAME : # TELNETINFO PASSWORD : # # TELNETINFO PASSWORD : # TELNET INFO LISTEN PORT : # # TELNETINFO LISTEN PORT : 16500 # WEB INFO LISTEN PORT : # # WEBINFO LISTEN PORT : 16501 # ZAP OSD TIME : # ZAP OSD TIME :0 # OSD USERNAME : # OSD USERNAME :xxx # OSD PASSWORD : # OSD PASSWORD :xxx # OSD PORT : # OSD PORT :88 # SERIAL READER : # # SMARTCARD WRITE DELAY : # # SMARTCARD CLOCK FREQUENCY # # EMM Blocker # # SHOW TIMING : # SHOW TIMING : no # DEBUG : # DEBUG : no
kaaskop63 Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Geplaatst: 25 januari 2009 heb nu 16500 in 16000 veranderd en 16501 in 16001 en de matrixen weggelaten. Vanuit me browser heb ik nu weer info, thx voor de aandacht. Nu nog met de plugin, welke login en pass moet ik gebruiken? die in de cfg staan of die ik gebruik voor login via dcc of dreamboxedit, zo te zien lukken beide niet maar er zit vooruitgang in
theparasol Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Origineel bericht van: kaaskop63 welke login en pass moet ik gebruiken? Je hebt niets ingevuldbij webinfo en telnetinfo, sterker nog er staan hekjes voor, dus ook geen username of ww invullen! Als je je oude config weer zou herstellen kun je connecten op http://192.168.1.XX:16501 Volgensmij moet osd username en pass gelijk zijn aan je dreambox login want anders verschijnt er nooit iets op het beeld. Dus alleen aanpassen als ook je dreambox login aangepast is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen