Ga naar inhoud


Film1: Oscaruitreiking 2009


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Zoals elk jaar kan iedere digitale kijker zowel via kabel als satelliet de Oscaruitreiking bekijken op de filmzender Film1.1

 

Zondag 22/2 kunnen ook de niet abonnee's genieten van een aantal films die vooraf gaan aan de Oscaruitreiking. Ik vind de films beter dan die van vorig jaar, het zijn voornamelijk Nederlandstalige films die vroeger al eens werden uitgezonden door het voormalige C+.

 

09.00 Start gratis uitzendingen Oscardag- en nacht

09.10 Dorp aan de rivier (1958)

10.40 Kruimeltje (1999)

12.40 Korte films: 3 Misses (1998), A Greek Tragedy (1985), Father and Daughter (2000)

13.10 Daens (1993)

15.30 Simon (2004)

17.15 De aanslag (1986)

19.40 Antonia (1995)

21.25 Karakter (1997)

23.25 Iedereen beroemd! (2000)

 

Na de films is er dan de aanloop naar de Oscaruitreiking:

01.00 Film1 Oscar Night met Bridget Maasland

02.00 Countdown to the Oscars (ABC)

02.30 Academy Award Ceremony

06.00 Rounding up

06.30 Korte films: 3 Misses (1998), A Greek Tragedy (1985), Father and Daughter (2000)

07.00 Dorp aan de rivier

08.30 Korte films 3 Misses (1998), A Greek Tragedy (1985), Father and Daughter (2000)

- 09.00 uur: einde gratis uitzendingen Oscardag- en nacht

 

Maandagavond 23/2:

20.20 Start gratis avonduitzending

20.30 Oscar Highlights

 

Dit is dan de programmering van de Oscarzondag en maandag, ik ben er best tevreden mee, vooral Nederlandstalige films! Het zal een leuke dag worden met vele films, ik blijf er zeker voor thuis.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Hallo allemaal

 

Momenteel ben ik naar de film "Iedereen beroemd aan het kijken op Film1.1, hebben er nog andere kijkers last van soms grijze strepen rechts bovenaan het beeld?

 

Ik kijk via Canal Digitaal IRdeto2.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht heb ik zonder film 1 maar met een lifestream de oscaruitreiking gezien.

Vroegah keek je dit gewoon op de bbc maar nu schijn t er dik voor betaald te moeten worden gelukkig is er nog t internet.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Was het daar dan ook in het Engels, of werd er door Duitse commentatoren doorheen gepraat?

 

Weet ik niet...ik ben er niet voor opgebleven. Vind dat allemaal niet zo spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is de tijd dat in België de Oscaruitreiking werd uitgezonden op Kanaal2 of in de bioscoop op groot scherm samen met een vriendin. Ik herinner me nog dat ik de Oscaruitreiking van 2003 heb meegemaakt in de bioscoop, eerst zagen we de Premiere van de film "Monster" en daarna op groot scherm Kanaal2 live met de Oscaruitreiking.

Tegenwoordig worden de Oscaruitreikingen uitgezonden op de filmkanalen in Nederland op Film1 en in België op Prime en enkel voor de Telenet abonnee's.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men is erachter gekomen dat er heel veel kijkers zijn wereldwijd en dan komen de dollartekens in de ogen .

Mijn schotel is al even weg hier dus prosieben heb ik ook niet.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...