Ga naar inhoud


flashen werkt niet met dreamup


hugogertie

Aanbevolen berichten

Heb mijn 800 altijd geflasht met dreamup 1.3.3 maar dit gaat nu niet meer sinds gemini 4.0 erin is gezet.

Gisteren Niabolo geprobeerd maar dit heb ik gedaan door tijdens het opstarten van de dm800 (230 volt erop)de powertoets vast te houden en dan dmv de webinterface te flashen.

Heb ook dreamup versie 1.3.2 geprobeerd maar hij blijft hangen bij het calculeren.......

Is er iets mis met mijn dm800 of hebben meer mensen dit gehad?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Ome Merde
waarom flashen met dreamup, via webinterface gaat toch veel sneller ? is net zo veilig.

http://www.dream-multimedia-tv.de/dm800/eng_browser.php


merDe


Kan het ook draadloos. Ik bedoel ik kan nu ook mbv webinterface contact maken met de 800, terwijl mijn laptop draadloos en de 800 mbv utp verbonden is met router?

Mutant HD51(met Wavefrontier 55)
Xtrend 7000( met 130cm offsetschotel Costa del Sol)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan gewoon hoor. Of het verstandig is weet ik overigens niet. Is bij mij zelfs wel eens halverwege misgegaan. Heb het toen opnieuw gedaan en gewoon werken. (Na een paar minutuutjes peentjes zweten trouwens eek).

 

Origineel bericht van: spike
Origineel bericht van: Ome Merde
waarom flashen met dreamup, via webinterface gaat toch veel sneller ? is net zo veilig.

 

http://www.dream-multimedia-tv.de/dm800/eng_browser.php

 

 

merDe

 

Kan het ook draadloos. Ik bedoel ik kan nu ook mbv webinterface contact maken met de 800, terwijl mijn laptop draadloos en de 800 mbv utp verbonden is met router?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
probeer het anders eens met een andere PC. het ligt niet altijd aan de box.
misschien heeft de kat aan je kabel geknaagd ? of over je seriële poort gepiest ? smile



merDe


Heb het hier op de TD altijd gedaan. Met een DM 600 en DM 500 heb ik geen probleem.
Het is wel zo dat het vanaf een Vista machine gedaan wordt ik zal het als ik vandaag nog tijd heb eens met een xP machine proberen om te kijken of het aan de updates van Vistaaaaaaaaah eek ligt.

Heb net gezien dat ik mijn dreamboxen voortaan bij de conculega moet betrekken........ crazy

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...