Ga naar inhoud


fon routers


Gast M&R

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Frank67
Origineel bericht van: M&R
De overclock frequentie hoe hoog moet die staan,is dit relevant met dit probleem als deze niet goed staat?
Die staat bij mij op de standaardwaarde (200 MHz). Als die te hoog staat kan dat zeker problemen veroorzaken.


Dat was hem blijkbaar,hij stond op 250mhz,ik heb van alles geprobeerd,maar nu hij op 200mhz staat lijkt het goed te gaan.
Maar zou het zin vol zijn om versie sp2 te proberen=
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: M&R
Dat was hem blijkbaar,hij stond op 250mhz,ik heb van alles geprobeerd,maar nu hij op 200mhz staat lijkt het goed te gaan.
Aha, top dat het gelukt is om de oorzaak te traceren! Mocht je nog eens een probleem tegenkomen, kun je misschien eens een herstel naar fabrieksinstellingen doen, om alles naar de standaardwaarde te brengen.

Origineel bericht van: M&R
Maar zou het zin vol zijn om versie sp2 te proberen=
Ik heb zelf versie "DD-WRT v24-sp1 (07/27/08) std" erin en dat geeft geen problemen, dus dat zou bij jou ook geen problemen mogen geven. Als je graag de laatste mogelijkheden hebt zou je dat kunnen doen, maar let wel op dat je de goede file erin laadt omdat je bij een fout bij het laden van de verkeerde firmware van je router een baksteen kan maken.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het werkt wel,ik heb nu nadat ik de frequentie verlaagt heb geen problemen meer.

Ik heb nog een vraag kun je een linksis en een Senao SCB-3220 met elkaar laten conecten(zonodig elk met wrt).

2 clienten is dat ook mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds de oude,die van jouw gaat er spoedig in,as week heb ik wat tijd.

Ben benieuwd wat de meerwaarde is.

Maar tot nu bet ik al aardig geholpen,door de juiste instelling,zit al op 7 dagen uptime.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...