Ga naar inhoud


Vragen over eerste maand gratis kijken met nieuwe kaart


Gast Jtiel

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik had een paar vraagjes over het gratis kijken naar (bijna?) alle zenders met een nieuwe kaart.

Namelijk

 

1) als ik een nieuwe kaart koop in de winkel, deze uit de verpakking haal en in mn ontvanger steek, kan ik dan gelijk gratis kijken? Of moet ik eerst registreren?

 

2) Hoe lang kan ik gratis kijken?

 

3) als ik een 2de hands kaart koop waar ooit een keer een abbo op zat en die nu registreer, kan ik dan ook de eerste tijd gratis kijken?

 

4) Is alles dan te zien? Of alleen bepaalde zenders?

 

Het zijn een paar vragen, maar ik hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je moet eerst de kaart registreren, op je naam zetten dus. Dan doe je het nieuwe kaartje in de ontvanger, en zet je hem op bijvoorbeeld SBS6. Dan wacht je tot je beeld hebt, en dan heb je als het goed is beeld op alle zenders. Ik denk voor een periode van drie weken, maar het kan ook een maand zijn! smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ronaldinho-

Ik denk dat het met een tweedehands kaartje niet gaat werken! Dus alleen wanneer je een nieuwe kaart koopt in de winkel.

 

En inderdaad het volledige pakket open voor de duur van +- 4 weken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hurbo
Wat gebeurt er dan na 4 weken als je je (nieuwe) kaart (nog) niet hebt geregistreerd? Ik kijk echter al drie weken ongeregistreerd.


Geen paniek hij gaat vanzelf op zwart. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou toch na ongeveer 3 a 4 weken (net voordat hij op zwart gaat), een kaart blocker kunnen gebruiken. Op die manier zou je toch nog een maand (+/-4 weken) verder kunnen kijken of niet?

Als je met een kaart van 64,95 tot 2 maanden het top pakket kunt bekijken is dat wel goedkoper als de 42,50 p/m van het abbo (plus alsnog een kaart kopen en deze ook nog eens te registeren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat gaat niet, wanneer je de eerste keer de kaart gebruikt, gaat de klok lopen, en wanneer die afloopt, wordt alles zwart voor je ogen.

 

Hij heeft juist een update puls nodig, maar die krijgt hij niet, omdat de kaart niet is geregistreerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hurbo
Wat gebeurt er dan na 4 weken als je je (nieuwe) kaart (nog) niet hebt geregistreerd? Ik kijk echter al drie weken ongeregistreerd.


Origineel bericht van: Hurbo
Ik heb nog maar net een 'nieuwe' smartcard gekocht maar bij mij zijn ze ook weg. Ik dacht dat ik één maand alles kon zien, niet dus, en daar betaal je dan 65 euro voor.


spreek je jezelf nou niet tegen?
overigens een niet geregistreerde kaart geeft geen beeld.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Youri: Ik zou niet weten hoe, maar snap dat het verwarrend is.

 

Punt is dat na twee weken alleen Film1.x er uit is gegaan en de rest nog beeld geeft. Ik vermoed dat met de wissel mijn kaartje ook is meegetrokken, maar zo'n ramp vind ik het ook niet.

 

Het maakt het dus niet uit wanneer je je kaart registreert, het melden als 2e kaart op een bestaand abbo wou om één of andere vage reden niet dus daar moet ik nog even achteraan (snel dus!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien was dat vroeger zo, tegenwoordig moet je'm eerst registreren en kiezen voor al of niet een abo.Het zou kunnen dat er een al geactiveerde kaart is gekocht.Al die nieuwe vervangende kaarten zijn verstuurd met het tijdelijk pretpakket erop.Mogelijk zijn er daarvan (per ongeluk) in de verkoop gekomen.In dat geval zou hij nog wel lang kunnen genieten van het pretpakket.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de kaart dus nieuw gekocht? En je hebt hem niet geregistreerd.Dan kan het bijna niet anders dan dat er idd dat pretpakket opstond. Je kunt hem dan ook niet via de website als 2e of 3e kaart activeren omdat hij nog niet geregistreerd is.

Sinds kort heeft cds een nieuw pdf-formulier voor het direct registreren als 2e of 3e kaart.Ik zou nou zolang mogelijk wachten met registreren omdat hij bij cds nog niet als verkocht bekend is en kun je tot 1 juli genieten van het pretpakket.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien alles moet er wel een timer in dit kaartje zitten die er voor zorgt dat na ongeveer een maand zichzelf vernietigd, het is mij een raadsel dat ie direct werkt maar nu weer even on topic.

 

Als het *echt* zo is dat ik hem na deze kijkperiode moeilijk aan de praat krijg ga ik echt niet wachten totdat het werkelijk zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...