Ga naar inhoud


[DM500S] Dreambox kanalen bekijken via PC


Gast kurtje

Aanbevolen berichten

Ik heb op internet gezien dat je je dreambox ook via je pc kan bekijken.

 

ik weet mijn ip. maar bij wachtwoord moet ik iets invullen. velen sites zeiden root en dreambox als wachtwoord. maar hij accepteert het niet. hoe kan ik mijn wachtwoord achterhalen of weet iemand of er misgien een ander w8wrd is

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: kurtje
Ik heb op internet gezien dat je je dreambox ook via je pc kan bekijken.

ik weet mijn ip. maar bij wachtwoord moet ik iets invullen. velen sites zeiden root en dreambox als wachtwoord. maar hij accepteert het niet. hoe kan ik mijn wachtwoord achterhalen of weet iemand of er misgien een ander w8wrd is


ik wens je veel succes ermee....ik heb het nooit goed voor elkaar gekregen op mijn dm500s en heb inmiddels de hoop ook opgegeven. De dm500s is gewoon niet krachtig genoeg om dit op een acceptabele manier te doen. Dan kun je beter opstappen naar een model hoger !

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: djpetit
Origineel bericht van: kurtje
Ik heb op internet gezien dat je je dreambox ook via je pc kan bekijken.

ik weet mijn ip. maar bij wachtwoord moet ik iets invullen. velen sites zeiden root en dreambox als wachtwoord. maar hij accepteert het niet. hoe kan ik mijn wachtwoord achterhalen of weet iemand of er misgien een ander w8wrd is


ik wens je veel succes ermee....ik heb het nooit goed voor elkaar gekregen op mijn dm500s en heb inmiddels de hoop ook opgegeven. De dm500s is gewoon niet krachtig genoeg om dit op een acceptabele manier te doen. Dan kun je beter opstappen naar een model hoger !

mvgr,

djpetit



Vertel hoe is het afgelopen ??

mvrgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast janssen2
verwijderd. topic-kaping is niet toegestaan en al helemaal niet als je vraag over iets gaat wat helemaal niets met dit topic te maken heeft. aub zelf een topic openen
Link naar reactie
Delen op andere sites

de login kan ook via de menu button extra of geavanceerd zijn geblokeerd http vinkje weghalen.

 

dreamstream op enigma1 werkt met dm500 en op pc... prima

 

iemand die dat niet draaiende krijgt leest de voorwaarden voor de pc niet nauwkeurig

 

chiao

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kon ook niet inloggen met root,

via telnet een gebruiker aanmaken, dan lukt het wel:

windows pc:

cmd => telnet ip-adres-dreambox => user :root => password =>

adduser een-user-naam => password.

 

Met de een-user-naam kan je wel in loggen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flater: Jij hebt een enigma2 box (dm7025, dm800, dm8000), waar het root password leeg is. Op een enigma1 box (dm5620, dm500, dm500+, dm600, dm7000, dm7020) is het root password 'dreambox'. Daarmee kun je ook inloggen in de webinterface.

 

Voor de mensen met een enigma1 pli-image: Start vlc en open een netwerkstream vanaf "http://<ip-van-je-dreambox>:31344". Daar is geen password voor nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...