Ga naar inhoud


[CT 5000 HD Combo Plus] en seca 3


alleyoop

Aanbevolen berichten


Vanaf 20-12 is er de software 158p en dat is de seca3 fix dus als die er op staat of hoger dan werkt de seca3 kaart gewoon in het kaartslot.

 

Een soortgelijke ontvanger van dezelfde fabrikant HubTech de Maxdigitaal werkt probleemloos met de seca3 kaart. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt Seca 3 ook probleemloos met de ClarkeTech 5000 Combo, nadat de firmware opgewaardeerd is naar 1.58p.

 

Werkt overigens ook in combinatie met Smart-Wi.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Allure
Ik heb de nieuwe kaart eerst ingelezen en gekopieerd.

Inderdaad, heb de kaart vrijdag ontvangen, firmware van CT5000 & SmartWi geactualiseerd, ATR's gekopieerd en dan toch alles werkend gekregen.
Het enig waar ik me zorgen over maak is het feit dat ik vandaag rond 18u de melding kreeg van 'ongeldige kaart' en dit ook met de kaart rechtstreeks in de CT5000, net toen ik me ernstige zorgen begon te maken werkte de kaart terug en dit dan ook via de SmartWi.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alleyoop
Origineel bericht van: Allure
Ik heb de nieuwe kaart eerst ingelezen en gekopieerd.

Inderdaad, heb de kaart vrijdag ontvangen, firmware van CT5000 & SmartWi geactualiseerd, ATR's gekopieerd en dan toch alles werkend gekregen.
Het enig waar ik me zorgen over maak is het feit dat ik vandaag rond 18u de melding kreeg van 'ongeldige kaart' en dit ook met de kaart rechtstreeks in de CT5000, net toen ik me ernstige zorgen begon te maken werkte de kaart terug en dit dan ook via de SmartWi.


beetje onduidelijk doet hij het nog wel of heb je helemaal geen beeld meer??
ik zou de smartwi eerst helemaal over nieuw programmeren met nieuw ip en dan de software er op nieuw op
ceasar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alleyoop

Het enig waar ik me zorgen over maak is het feit dat ik vandaag rond 18u de melding kreeg van 'ongeldige kaart' en dit ook met de kaart rechtstreeks in de CT5000, net toen ik me ernstige zorgen begon te maken werkte de kaart terug en dit dan ook via de SmartWi.


Heb je na de software-update naar 158p wel een reset naar de fabrieksinstellingen gedaan?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alleyoop
Nee, heb ik niet gedaan maar zal ik wel eens proberen moest ie nog vastlopen. Ik was bang dat mijn Diseqc 1.2 satellietposities verloren zouden gaan maar ik veronderstel dat die ook wel ergens in het NDF-bestand zullen zitten...


Je kunt ze ook opstaan op stick.

Verder is er inmiddels al weer nieuwe software: de 162. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...