Ga naar inhoud


brief van KPN verbeter uw ontvangst


rolandroland

Aanbevolen berichten

Ben gebeld of ik de (single) Topfield wilde om de problemen met mijn Samsumg (twin) tuner op te lossen....

Inmiddels de Topfield binnen, gebruikt model maar dat lijkt me geen probleem echter zonder afstandsbediening...dus ik ga ze maandag even bellen...

 

Maar wat ik wil zeggen, ook al heb je een twin-tuner, beetje doorzetten en je komt ook voor vervanging in aanmerking (voor een sigle tuner welliswaar, in mijn geval geen probleem, ik nam toch nooit wat op) en de twin-tuner mag je houden, er zit alleen geen extra smart-card bij. cool

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Volgens de KPN-medewerkster aan de telefoon was het gebruikelijk 'service-tuners' (lees: ex-huurtuners) te gebruiken voor de omruil. Dus als jij een nieuwe hebt gehad heb je mazzel.

De afstandbediening werd me per direct opgestuurd.

 

Zo de huur-tuner die ik als tweede tuner had kan nu dus terug, dat scheelt weer €3,- per maand. wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb KPN ook maar een mail gestuurd. Heb hier nog twee oude Samsungs in gebruik. hardware 1.00, sw 1,30.

Ben benieuwd wat KPN gaat doen. Las ergens dat ze de oude huurtuners gaan inzetten als ruil object.

Zo komt kpn dus netjes van zijn oude spullen af en hoeven ze het niet tegen hoge kosten af te voeren.

 

Gg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast peter de mooij

ik had 1.00 en 1.50

en kreeg een nieuwe topfield.

 

je krijgt sowieso niet meer dan 1 ontvanger..

 

wat eigelijk wel vaag is want ze geven toe dat de oude ontvangers niet best zijn en vervolgens laten ze je met 1 of 2 extra samsung ontvangers zitten...

 

gr

peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kevbin 7
Hoi,

ik heb ook een mailtje naar kpn gesturd met de vraag dat in de toekomst nog een update voor de twin tuner komt maar ik kreeg te horen dat ze de twin tuner uit het assortiment is gehaald
dus daar doet kpn niets meer. ik heb een twin tuner met hardware versie 1.00 en software 1.50 is dit de laatste versie wie weet dat?

mvg. kevbin


Hoi ik heb ook een samsung twin tuner maar met versie 2.00 en software 1.50 en toch ook slecht ontvangst en stilstaand beeld of even geen geluid.

VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kevbin 7
Hoi,

ik heb ook een mailtje naar kpn gesturd met de vraag dat in de toekomst nog een update voor de twin tuner komt maar ik kreeg te horen dat ze de twin tuner uit het assortiment is gehaald
dus daar doet kpn niets meer. ik heb een twin tuner met hardware versie 1.00 en software 1.50 is dit de laatste versie wie weet dat?

mvg. kevbin


Ja 1.50 is de laatste versie.

Origineel bericht van: jellesbode
Hoi ik heb ook een samsung twin tuner maar met versie 2.00 en software 1.50 en toch ook slecht ontvangst en stilstaand beeld of even geen geluid.


Gewoon allemaal bellen of mailen met KPN zoals ik heb gedaan (even hiervoor in deze draad lezen) en vragen om vervanging van je tuner, eventueel gelijk aangeven dat je geen bezwaar hebt op een single tuner aangezien je nu een twin tuner hebt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EdjeKroketje
...Gewoon een Topfield aanschaffen en je bent van al je problemen af.

Niet aanschaffen, KPN vragen om (kosteloze) omruiling.
We blijven zuinige Hollanders hè?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook geprobeerd hem om te ruilen en ik kreeg het volgende bericht:

 

Geachte heer De Digitenne,

 

Naar aanleiding van uw vraag over de ruilactie kunnen wij u als volgt informeren:

 

Bij wijze van proef heeft KPN een beperkt aantal klanten benaderd en de mogelijkheid geboden hun Samsung tuner te ruilen voor een Topfield. Voorwaarde was daarbij dat de klant een nieuw jaarabonnement aanging.

 

Het e-mailcenter heeft geen mogelijkheden klanten die niet benaderd werden voor deze actie in aanmerking te laten komen.

 

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

 

Met vriendelijke groet,

 

Peter Borgers

KPN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hallo
Ik heb ook geprobeerd hem om te ruilen en ik kreeg het volgende bericht:

Geachte heer De Digitenne,

Naar aanleiding van uw vraag over de ruilactie kunnen wij u als volgt informeren:

Bij wijze van proef heeft KPN een beperkt aantal klanten benaderd en de mogelijkheid geboden hun Samsung tuner te ruilen voor een Topfield. Voorwaarde was daarbij dat de klant een nieuw jaarabonnement aanging.

Het e-mailcenter heeft geen mogelijkheden klanten die niet benaderd werden voor deze actie in aanmerking te laten komen.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Peter Borgers
KPN


Als je hier terugleest dan zie je dat de topicstarter rolandroland zelf benaderd was door KPN en voor eenmalig €15 én het afsluiten van een nieuw jaarcontract een Topfield kreeg voor zijn single Samsung tuner.

Anderen (waaronder ik) waren niet benaderd maar hebben zelf gereageerd en ik kreeg de tuner zelfs zonder bijbetaling van €15 en hoefde ook geen nieuw jaarcontract.

Ik kreeg ook eerst nul op het rekest, dus misschien moet je nog even doorzetten of het is misschien toch helaas?

Suc6

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast peter de mooij
Origineel bericht van: hallo
Ik heb ook geprobeerd hem om te ruilen en ik kreeg het volgende bericht:

Geachte heer De Digitenne,

Naar aanleiding van uw vraag over de ruilactie kunnen wij u als volgt informeren:

Bij wijze van proef heeft KPN een beperkt aantal klanten benaderd en de mogelijkheid geboden hun Samsung tuner te ruilen voor een Topfield. Voorwaarde was daarbij dat de klant een nieuw jaarabonnement aanging.

Het e-mailcenter heeft geen mogelijkheden klanten die niet benaderd werden voor deze actie in aanmerking te laten komen.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Peter Borgers
KPN



NIET OPGEVEN!!

je kan via het klachten formulier op de website van kpn klagen... op die manier kreeg ik het voor elkaar om GRATIS een nieuwe ontvanger te krijgen...

gewoon blijven proberen!!

mvg
peter


Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties!

Ik heb mijn samsung twintuner inmiddels via marktplaats verkocht.

Ik ga nu een cammodule kopen bij de kpn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...