Ga naar inhoud


Met Seca3 gecodeerde opnames later bekijken/decoderen.


Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: MegaTronics
Tot nu toe nog geen problemen gehad met mijn Topfield 5510PVR en de nachtelijke RecCopy. Iedere ochtend staan alle opnames netjes gedecodeerd op de schijf.


Hopelijk komt die mogelijkheid voor de Icord ook ooit nog, Humax is niet zo bezig met upgrades.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Rico H
Heb je al wel je nieuwe smartcard op die ontvanger in gebruik ? Het schijnt dat soms na 4 uur alweer nieuwe keys op je kaart staan en in zo'n geval kun je dus al niet meer een gedecodeerde kopie maken.

Rico


Ja, dit is met de nieuwe smartcard.

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand bevestigen of CD/TVV de vernieuwingstermijn verlengd heeft?

Gecodeerde opnames van exact 24u geleden (net getest) kan ik wel nog gewoon bekijken, terwijl dat vroeger niet het geval was. Op een ander forum zijn er mensen die al zeker tot 48u terug geen probleem hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit geprobeerd in de Icord:

 

2 cams erin (aston + trex) + 2 kaartjes (seca 2 + seca 3), wanneer ik dan 2 kanalen opneem dan is het kanaal waar mijn icord op dat moment niet op afgestemd staat gedecodeerd opgenomen en het andere kanaal (waar de icord op afgestemd is) heeft gecodeerd opgenomen)

 

Raar maar waar !

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: 1joepje
Zou het helpen als je 2 abonnementskaartjes en 2 ci modules
(aston dual) in de receiver stopt? (topfield 7700)
Ik vraag mij af of je dan altijd ongecodeerd kunt opnemen?

Dat gaat natuurlijk niet, je ontvanger kan maar één ci module met dezelfde codering tegelijkertijd "handlen" sick


Wat is daar zo natuurlijk aan ?

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt dan een tweede tuner nodig.........met een aston dual kun je op dezelfde transponder 1 kijken en een opnemen of twee opnemen, met een twin tuner kun je dit verdubbelen verzin zelf de de combinaties maar......ongecodeerd word het verhaal heel anders....dat zijn dan ook vaak de lokkertje's waarmee je zo'n receiver koopt.

 

groetjes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn vader had vanmorgen nog een gecodeerde opname die hij gemaakt had op 31-3 kunnen bekijken (Inverto IDL7000). In de namiddag werkte deze opname ineens niet meer. Het lijkt er dan op dat Canal digitaal dan wel zeker iets aangepast heeft......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: 1joepje
Zou het helpen als je 2 abonnementskaartjes en 2 ci modules
(aston dual) in de receiver stopt? (topfield 7700)
Ik vraag mij af of je dan altijd ongecodeerd kunt opnemen?

Dat gaat natuurlijk niet, je ontvanger kan maar één ci module met dezelfde codering tegelijkertijd "handlen" sick

Wel met de Humax iCord.
Wanneer je twee CI-modules en twee kaartjes in de Humax iCord stopt kun je dubbel decoderen. Ik werk zelf met 2x PowercamPro en 2x een kaartje SmartWi. Wanneer je twee programma's tegelijk opneemt en niet kijkt naar een ander worden beide programma's gelijk gedecodeerd opgenomen. Dit is tot op heden het meest haalbare al is de verversingstijd van de codering verlengd naar ongeveer 5 dagen. Je moet wel de laatste firmware 1.00.15 in de iCord zetten.

  • Humax iCord / Grundig DSR3735 / PowerCamPro 2.04 2x
  • Triax 88cm / ALPS Quad BSTE4_101B 2x / Smart Tit Twin 2E-TTG 2x / Spaun DiSEqC 212F 411F
  • Hotbird-Astra1-Astra3-Astra2-Eurobird
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...