Gast Marcellie Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 Weet iemand hoe ik een opname die ik gemaakt heb met een dreambox 7000 van mijn hdd over zet naar b.v. mijn laptop? heb me laten vertellen dat je daar een programma moet voor downloaden, maar welke en hoe werkt dit. Ik hoor graag jullie reaktie. Groeten Marcel.
arcticbreeze Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 DCC (dreambox control center)gebruik ik en je kan er veel meer mee. Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
boaz Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 Hoeft niet kan vaak al via de web-if. Maar bijv. dreamTSman is een aanrader. Strikt genomen kan het al gewoon via je netwerk mits je Samba hebt geïnstalleerd, al heb je dan vaak wel meerdere bestanden voor 1 opname afh. van welke grootte je hebt ingesteld. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Tonskidutch Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 gebruik als het even kan DCC.exe of maak een cifs mount op de laptop en copieer vanuit je dreambox (telnet IPdreambox / met putty) naar die mount (een howtodo mount naar PC is er) dan vanuit de dreambox een kopieer actie initieren per telnet commando is sneller dan een windows laptop opdracht geven een bestand van de dreambox te gaan halen. let op dat je laptop genoeg schijfruimte heeft want een film is al gauw een paar GIGAByte. (en dan heeft samba op de dm 7000 ook problemen) en let op want het gaat op een dm 7000 redelijk traag. chiao Bombs Faithless
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen