Ga naar inhoud


17-jarige schiet in duitsland 15 mensen dood.


Fiene56

Aanbevolen berichten

Sprakeloos ben ik. in het duitse winnenden heeft een jongen van 17 in zijn oude school 9 scholieren van 14 en 15 jaar plus 3 onderwijzeressen doodgeschoten. op de vlucht nog eens 3 burgers voordat de politie hem kon stellen. zoals op het duitse nieuws zou hij zich zelf daarbij doodgeschoten hebben.Je hoord dit af en toe wel in de states maar het komt steeds dichterbij. Men vraagt zich wat er in zo iemand omgaat.

Mijn medeleven voor de nabestaanden. heb er verder geen woorden voor.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is inderdaad weer een trieste gebeurtenis en dit soort excessen komen jammergenoeg steeds vaker voor. Wat zal er toch in zo een ventje z'n kop omgaan om tot zo een vreselijke daad te komen ? Weer genoeg voer voor de psychologen in ieder geval.

 

Ook mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden en medescholieren, leraren etc. die dit allemaal hebben mee gemaakt vreselijk gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een paar jaar geleden al eens eerder gebeurt in Duitsland, en in Finland is het ook al twee keer gebeurt.

 

Je vraagt je af hoe ellendig zo'n jongen zich moet voelen, hoe uitzichtloos hij zijn bestaan ervaart, en hoeveel woede hij opgebouwd moet hebben, om er uiteindelijk voor te kiezen zoveel mogelijk van de wereld te vernietigen en dan zelfmoord te plegen. Hoe kan het dat niemand dat gemerkt heeft.

 

We weten allemaal dat tieners emotioneel nog niet volwassen zijn, hun hersenen zijn letterlijk nog niet volgroeid. Voor velen is die tijd soms echt een hel, en als we ouder worden vergeten we dat vaak. Ik meen laatst gelezen te hebben dat in West Friesland een derde van de jongeren wel eens aan zelfmoord gedacht heeft. Dit zijn zaken waar we met ons allen eens heel goed over zouden moet nadenken.

 

Misschien zijn de nabestaanden van die dader er nog wel het ergst aan toe. OOk zij zijn hun kind verloren, maar moeten daarbij nog leven met de wetenschap dat hij 15/16 anderen vermoord heeft, en dat ze het niet hebben zien aankomen. Lijkt mij niet gemakkelijk.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk vaak naar MTV Germany:

"Angesichts der tragischen Ereignisse in Winnenden ändert MTV/VIVA das aktuelle Programm. In Gedanken sind wir bei den Angehörigen der Opfer."

 

staat er nu in de pilot.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat
Origineel bericht van: Fatfreddy
Het is inderdaad weer een trieste gebeurtenis en dit soort excessen komen jammergenoeg steeds vaker voor. Wat zal er toch in zo een ventje z'n kop omgaan om tot zo een vreselijke daad te komen ? Weer genoeg voer voor de psychologen in ieder geval.

Wat er zo triets aan is is dat zo'n gestoord figuur niet direct zichzelf door de kop schiet, maar eerst altijd een hoop anderen tot (dodelijk) slachtoffer maakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas lijkt dit wel een scenario uit de Hollywood-studios. De film Two Minutes Warning (1976) geeft eigenlijk hetzelfde scenario weer. Het zinloos doden van onschuldigen.

 

Daarom hoeven die films voor mij absouluut niet meer.

 

Ja, het zal inderdaad wel voer worden voor de psychologen, sociologen en andere ...logen die zich met dit soort fratsen bezig houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
De vader en moeder van die 17 jarige jongen hadden een heel arsenaal aan wapens thuis, en hadden iets met schieten sick Ze hadden zelfs een schietbaan bij het huis, vreemd hé dat zoonlief dan even een wapen pikt en ook gaat schieten mad


Ik denk dat er iets meer voor nodig is Sjaak. Wapens en kortsluiting tussen de oren maakt het gevaarlijk.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hij kon blijkbaar schieten anders maak je de eerste keer dat je dat doet niet zoveel dodelijke slachtoffers.

Men kan een passie voor wapens hebben maar daarom moet je de kogels er nog niet bij verzamelen.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...