Ga naar inhoud


Nieuwe zender Radio 10 Gold CD begonnen


Aanbevolen berichten


Is dit ook een ander geluid dan het signaal van Radio 10 Gold op de Astra 1? Misschien één van de Radio 10 Gold themakanalen? (60/70's Hits, 80's Hits, 90's Hits, Disco Classics) Ik ben in ieder geval heel blij. 10 Gold is een prachtig station! smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Is dit ook een ander geluid dan het signaal van Radio 10 Gold op de Astra 1? Misschien één van de Radio 10 Gold themakanalen? (60/70's Hits, 80's Hits, 90's Hits, Disco Classics)

Neen, klinkt totaal anders dan de door u genoemde kanalen.Deze versie heeft een eigen playlist en is beslist een nieuw kanaal.
Tot nu toe nog geen jingle's of een andere stationcall gehoord, word wel goeie muziek gedraaid smile

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Inderdaad, het is dus ook niet 80's Hits? Want ik hoor bijna alleen 80's plaatjes. Misschien de CDS-versie van Radio 10 Gold? smile


Nog even verder speculeren?
Misschien komt ie ook nog op de fm-frequenties van Arrow.. confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Waarom dan niet de gewone Radio 10 Gold-versie op de frequenties van Arrow?
smile


Ik zou dit niet meer kunnen volgen: Radio10Gold startte ooit op fm, toen 675 khz middengolf, toen
1008 khz middengolf, en zelfs dat bleek niet uit te kunnen. En nu opeens wel weer fm op een kavel waaraan Arrow failliet ging? 10Gold had altijd al te klagen over belangstelling van adverteerders. En nu dan niet in deze barre economische tijden? confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Elwin
Waarom dan niet de gewone Radio 10 Gold-versie op de frequenties van Arrow?
smile


Ik zou dit niet meer kunnen volgen: Radio10Gold startte ooit op fm, toen 675 khz middengolf, toen
1008 khz middengolf, en zelfs dat bleek niet uit te kunnen. En nu opeens wel weer fm op een kavel waaraan Arrow failliet ging? 10Gold had altijd al te klagen over belangstelling van adverteerders. En nu dan niet in deze barre economische tijden? confused


Wat zou er dan op de oude Arrow-frequentie moeten komen? Van de gegadigden misschien alleen Erik de Zwart dan. 10 Gold is een prima zender en zou het volgens mij best goed doen in de ether. Kink FM kan volgens mij geen winstgevende FM-zender beginnen, daar is de doelgroep te klein voor...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin

Wat zou er dan op de oude Arrow-frequentie moeten komen?


Dat moet je mij niet vragen, maar geen Radio10Gold, want die heeft zijn vingers al uitgebreid gebrand.
Net als Caz, trouwens.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Radio 10 Gold heeft op het juiste moment zijn AM-frequentie ingeleverd, en loopt nu volgens mij best aardig. Of het dan een goed idee is om 10 Gold op die dure FM-frequentie te zetten is inderdaad wel de vraag. Maar 10 Gold is volgens mij wel de beste gegadigde. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin

Maar 10 Gold is volgens mij wel de beste gegadigde. smile


Ik heb hierboven net aangegeven waarom dat juist niet zo is. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar kom liever eens met goede argumenten waarom ze niet op de FM zouden moeten komen. Ik vind persoonlijk dat de zender kwalitatief gezien verbeterd is, waarom zouden ze het niet nog eens mogen proberen? Ik meen me te herinneren dat Veronica ook voor de tweede keer op de FM zit nu, of heb ik het mis..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JZB

Sorry, maar kom liever eens met goede argumenten waarom ze niet op de FM zouden moeten komen.


Sorry, geen goed argument? shocked Dus nog maar een keer dezelfde fout maken? Nadat twee collega-stations inmiddels ook zijn bezweken onder de financiele lasten?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als 10Gold de financiële lasten niet aan zou kunnen zouden ze nu ook niet geïnteresseerd zijn. Daarbij komt dat Radio10Gold in die tijd niet in het bezit was van Talpa. Misschien dat zij er financieel sterk genoeg voor staan om deze lasten wel te kunnen dragen? Dus ik ben het niet helemaal met je beargumentatie eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...