Ga naar inhoud


Nieuwe zender Radio 10 Gold CD begonnen


Aanbevolen berichten


Inderdaad, als Radio 10 Gold geen geld zou hebben voor een etherfrequentie, zouden ze ook geen interesse getoond hebben. Ik hoop dat ze op FM komen, altijd heerlijke muziek bij 10 Gold. Niet teveel geklets van DJ's, niet teveel reclame (al zal de reclame wel meer worden als ze op FM kunnen gaan uitzenden). Precies goed! smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JZB
Als 10Gold de financiële lasten niet aan zou kunnen zouden ze nu ook niet geïnteresseerd zijn. Daarbij komt dat Radio10Gold in die tijd niet in het bezit was van Talpa. Misschien dat zij er financieel sterk genoeg voor staan om deze lasten wel te kunnen dragen? Dus ik ben het niet helemaal met je beargumentatie eens.


Talpa heeft de 1008 khz GEkocht en ook vrij snel weer VERkocht.
Geld zat, misschien, maar er moest kennelijk toen toch teveel bij. En dat was nog maar middengolf.

Ik weet natuurlijk niet wat er momenteel in de hoofden van Talpa speelt. Misschien de hoop dat ze de resterende tijd tot 2011 voor een schappelijke prijs weer op fm kan. Maar Talpa heeft zich de afgelopen jaren wel vaker verrekend.
We wachten dus maar af. Ik ben zelf ook benieuwd wat we krijgen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JZB
Ik meen me te herinneren dat Veronica ook voor de tweede keer op de FM zit nu, of heb ik het mis..


Feitelijk heb je het mis.

Het veronica van nu heeft niets te maken met het Veronica van de Vereniging Veronica, laat staan van de zeezender Veronica.
Momenteel mag Sky Radio de naam gebruiken voor de radiozender "veronica" en SBS (ProSieben) voor de televisiezender "veronica".

De enige zenders die nog echt in het bezit zijn van de Vereniging Veronica zijn Kink FM en V-Radio.

iRuud
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...